۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۱

استاندار همدان:

معیار اصلی کارها در همدان توسعه استان و اشتغال است

معیار اصلی کارها در همدان توسعه استان و اشتغال است

همدان - استاندار همدان گفت: معیار اصلی کارها در همدان توسعه استان و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیکبخت ظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با تبریک حضور شکوهمند و با بصیرت مردم ایران در انتخابات که در تاریخ ایران بزرگ و جمهوری اسلامی ماندگار و الگو شد، گفت: اکنون زمان برادری و رفاقت است و رئیس جمهور، رئیس جمهور همه است.

وی با بیان اینکه اشتغال و مشکلات اقتصادی باید حل شود و این امر مطالبه مردم است و همه باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را حل کنیم، گفت: استان همدان اولین استانی است که عملکرد اقتصاد مقاومتی سال ۹۵ را منتشر کرده است.

وی بابیان اینکه استان همدان در اقتصاد مقاومتی کار سنگینی انجام داده است، گفت: باید همه کمک کرده و مشکلات بیکاری را حل کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در اولین اقدام باید کارگروه اشتغال در استان طی ۱۰ روز آینده تشکیل شود و ادارات و دستگاه ها برنامه های اشتغال خود را  ارائه کنند، گفت: اساسی ترین برنامه ما اشتغال است.

وی با بیان اینکه معیارم توسعه استان و اشتغال است و تمام خواسته های مردم را باید انجام داد، گفت: نهایت بی انصافی است که به خواست مردم بی اعتنا باشیم بنابراین باید نهایت تلاش را برای اشتغال، تولید و معیشت مردم باید به کار بگیریم.

استاندار همدان بابیان اینکه بی توجهی به خواست مردم پذیرفتنی نیست، ادامه داد: باید تویسرکان ایجاد نمایشگاه دائمی مبل یا نشان جهانی منبت را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه برندهای استان مزیت است و باید از آنها نهایت استفاده را برد، گفت: باید به ذیحساب ها ابلاغ شود که هیچ سازمانی نمی تواند برای خرید هدیه از هدایای استان های دیگر استفاده کند.

نیکبخت تاکید کرد : از امروز اشتغال و تولید با برنامه وسیع تر، علمی تر و کاربردی تر آغاز و پیگیری می شود چراکه باید جلوه حضور مردم در انتخابات را پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه ۷۳ درصد مردم استان پای صندوق آمدند که بسیار ارزشمند است، گفت: انتخابات در نهایت آرامش و امنیت برگزار شد و از همه دست اندرکاران تشکر می کنم.

کد خبر 3988298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha