۷ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۹

یا کسب یک نشان طلا و برنز؛

وزنه برداران کردستانی در رقابت های پیشکسوتان کشور درخشیدند

وزنه برداران کردستانی در رقابت های پیشکسوتان کشور درخشیدند

سنندج - با پایان رقابت های وزنه برداری پیشکسوتان کشور وزنه برداران کامیارانی به ترتیب در دسته های مختلف به دو نشان طلا و برنز دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با معرفی نفرات برتر دسته های مختلف به پایان رسید.

این مسابقات در شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی برگزار شد و ۱۵۲ وزنه بردار پیشکسوت از ۱۹ استان سراسر ایران به رقابت پرداختند.

وزنه برداران پیشکسوت کشور مسابقات خود را در رده های سنی  ۳۵تا ۳۹ سال،۴۰ تا ۴۵ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال،  ۵۰ تا ۵۴ سال،۵۵  تا ۵۹ سال،۶۰  تا ۶۴ سال،۶۵  تا ۶۹ سال،۷۵  تا ۷۹ سال و ۷۰ تا ۷۴ سال برگزار کردند.

در پایان این رقابت ها در رده سنی  ۳۵تا ۳۹ سال سیروس طاوری وزنه بردار کامیارانی نشان طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم را برگردن آویخت و بر سکوی نخست ایستاد.

مجید مهران فر دیگر ورزشکار کردستانی در همین رده سنی مدال برنز دسته ۹۴ کیلوگرم را از آن خود کرد و در دسته ۷۷ کیلوگرم رده سنی ۴۹ تا ۵۵ سال منصور رحمانی از شهرستان سقز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در نتیجه تیمی، کردستان با ۷۳ امتیاز در رده یازدهم ایستاد و آذبایجان شرقی، اصفهان و خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

استان کردستان با ۴ ورزشکار به سرپرستی دانش باتمانی و علی محمد کمری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور شرکت کرد.

کد خبر 3989865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha