۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴

آنچه در دیدار منتخبان شورا با امام‌جمعه خرم‌آباد گذشت

«خدمت»کلیدواژه منتخبان شورا؛از ترمیم جایگاه شورا تاشفاف‌سازی مالی

«خدمت»کلیدواژه منتخبان شورا؛از ترمیم جایگاه شورا تاشفاف‌سازی مالی

خرم آباد - ارائه خدمت، شفاف سازی منابع ملی، شایسته سالاری، تلاش برای درآمدهای پایدار و ... کلید واژه های منتخبان شورای شهر خرم آباد در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد صالحی منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت ارائه خدمت به مردم خرم آباد اظهار داشت: این نظام متعلق به مردم بوده و باید همواره با برنامه ریزی لازم زمینه لازم را برای ارائه خدمات به آنها را فراهم آورد.

ضرورت شفاف سازی منابع ملی و شایسته سالاری

وی با تاکید بر اینکه باید بعد از پایان دوره شورا عملکرد اعضای شورا به مردم ارائه شود گفت: هر کدام از اعضای منتخب شورای شهر دارای پایگاه اجتماعی هستند و مردم از آنها توقع کار و فعالیت برای شهر را دارند.

 منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه توقع مردم در رابطه با عمران شهری بالا رفته است گفت: در این راستا باید اعضای منتخب شورای شهر خرم آباد عملکرد در شان مردم و نظام را داشته باشند.

صالحی با تاکید بر اینکه شفاف سازی منابع ملی و همچنین شایسته سالاری از رویکردهای مهم این دوره از شورای اسلامی شهر خرم آباد است افزود: باید با اقدامات لازم جایگاه شورای شهر ترمیم یابد و این امر نیز تنها با عملکرد اعضا محقق می شود و با صرفا با حرف تحقق پیدا نمی کند.

با هدف خدمت به مردم آمده ایم

زهرا نظری منتخب دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی با تاکید بر اینکه مهم ترین هدف من برای حضور در شورای شهر ارائه خدمت به مردم بوده است اظهار داشت: در این راستا باید با ارائه خدمت به مردم از خون شهدا و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف تنها خدمت است و چیز دیگری نیست ادامه داد: در این راستا تفکرات حزبی و گروهی را باید کنار گذاشت و در راستای ارائه خدمت و عمران و آبادانی شهر خرم آباد باید قدم برداشت.

رستم کوشکی یکی دیگر از منتخبین شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: همواره ما از راهنمایی ها و تذکرات نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در دوره قبل شورا استفاده کرده ایم و نیاز داریم که در این دوره نیز ایشان ما را راهنمایی و ارشاد کنند.

دوره چهارم شورا عملکرد مطلوبی داشت

وی با تاکید بر اینکه دوره چهارم شورای اسلامی شهر خرم آباد عملکرد مطلوب تری نسبت به دوره های قبل داشت ادامه داد: در این دوره نسبت به سنوات گذشته کارهای بسیار شایسته ای در شهر خرم آباد صورت گرفت.

این منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه اقدامات زیر ساختی مطلوبی در شهر خرم آباد صورت گرفت گفت: شان و جایگاه مردم می طلبد که این اقدامات بیشتر از گذشته در دستور کار باشد.

اردشیر دریکوند یکی دیگر از منتخبین شورای اسلامی شهر خرم آباد در این جلسه با تاکید بر اینکه مهم ترین هدف ما از حضور در شورا خدمت به مردم  است گفت: با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های موجود در شهر خرم آباد باید زمینه ارائه خدمت به مردم این شهر به خوبی فراهم شود.

همه منتخبین شورا برای خدمت یک دل شده اند

وی با تاکید بر اینکه ما همواره نیازمند ارشادات و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در حوزه عمران شهری هستیم افزود: همه منتخبین شورای شهر خرم آباد برای ارائه خدمت به شهر یک دل شده اند.

این منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد تاکید کرد: باید مشکلات و معضلات شهر خرم آباد در حد توان برطرف شوند.

دریکوند با بیان اینکه البته نباید اقدامات گذشتگان را در شورا نادیده بگیریم گفت: همه ما آستین بالا زده ایم تا برای شهر خرم آباد کار کنیم و بتوانیم اثر خوبی در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... شهر خرم آباد از خود به جای بگذاریم.

باید به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنیم

مهرداد علی پناه منتخب دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این نشست با بیان اینکه امید مردم به این دوره از شورای شهر خرم آباد مسئولیت ها را صد چندان می کند اظهار داشت: این امر نیز مستلزم شناخت وضع موجود از سوی اعضای شورا است چرا که توقع مردم از شورا بالا رفته است.

وی با اشاره به مشکلات مالی، عمرانی و ... در شهرداری خرم آباد بیان داشت: متاسفانه اجرای پروژ های غیر درآمد زا را بر گردن شهرداری گذاشته اند.

این منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه امیدواریم با این مجموعه بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در شهر خرم آباد رفع کنیم افزود: در این راستا باید درآمدهای شهرداری مدیریت شوند و به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنیم.

مردم به کمک شورا بیایند

سجاد بابایی منتخب دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد در این نشست با تاکید بر اینکه ما با این دید به شورای شهر وارد شدیم که به مردم خدمت کنیم گفت: در دوره های قبل این تلاش صورت گرفته اما مورد رضایت مردم نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه این امر موجب شده که وظیفه ما سنگین تر باشد افزود: باید با برنامه ریزی لازم یک نگرش جدید در شهر خرم آباد حاکم شود.

این منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر توجه به درآمد زایی و ایجاد زیرساخت های لازم در شهر خرم آباد بیان داشت: باید با برنامه ریزی لازم شهر آباد شود و در این زمینه نیاز مردم هم باید مشارکت لازم را داشته باشند.

کمر همت برای خدمتگذاری صادقانه به مردم بسته ایم

اسماعیل رضایی منتخب دیگر شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه ما کمر همت برای خدمتگذاری صادق، پاک، بی ریا و بی منت به مردم بسته ایم اظهار داشت: در این راستا مردم نیز باید به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه قبل از انتخابات ما با زبان صحبت کردیم و حالا که منتخب مردم شده ایم باید در عمل و کار به آنها خدمت کنیم گفت: خرم آباد به عنوان مرکز استان نیاز به کار دارد.

این منتخب شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر ضرورت استفاده از نخبگان در حوزه عمران شهری بیان داشت: امیدواریم با اقدامات مناسب گام مثبتی در راستای توسعه شهر خرم آباد برداریم.

کد خبر 3990012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha