۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد:

توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان

توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان

زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان توسعه می یابند، گفت: در حال حاضر ۱۰ روستای استان زنجان دارای سالن ورزشی هستند.

علی جوان درگفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت فضاهای ورزشی در روستاهای استان زنجان اشاره کردو افزود: در روستاهای رجعین، قولتوق، دیزج اباد ،کهلا ،نصیر اباد ،دستجرد طارم و گوهر طارم ، سنبل آباد و ویر سالن ورزشی وجود دارد که در مجموع ۱۰ روستای استان زنجان از نعمت سالن ورزشی برخوردار هستند.

وی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر توسعه فضاهای ورزشی در  استان و به خصوص در روستاها تاکید جدی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  گفت: یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش استان توجه به حوزه جوانان  است چرا که امروز جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده هستند و برنامه ریزی برای جوانان مورد تاکید قرار دارد.

جوان تاکید کرد: باید جوانان روستا هم از فرصت های ورزشی به خوبی استفاده کنند و این ها هستند که در آینده قهرمان کشوری و بین اللملی خواهند شد.

وی  به دو محور حوزه ورزشی اشاره کرد و یاد آورشد: در حوزه ورزش توجه به ورزش همگانی و توسعه ورزش قهرمانی مورد توجه خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید حضور مردم در حوزه ورزش را گسترش دهیم و زمانی موفق خواهیم بود که خود مردم در صحنه باشند.

جوان تصریح کرد: در روستاها جوانان بسیار توانمند و با استعدادی وجود دارد که باید از این استعدادها به خوبی استفاده شود تا پله های قهرمانی را طی کنیم.

وی افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از جوانان توانمند در رشته های ورزشی مختلف است و در سطح استان زنجان نیز نزدیکی به بخش خصوصی و صنایع استان مورد توجه جدی قرار خواهد داشت.

کد خبر 3990317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha