۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

واحدهای معدنی در قزوین از تسهیلات بانکی بهره مند می شوند

واحدهای معدنی در قزوین از تسهیلات بانکی بهره مند می شوند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد های صنعتی ومعدنی در سال جاری بزودی آغاز می شود.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز یکشنبه در نشست با معاونین و   صنعت و معدن  با تاکید بر ضرورت بروزرسانی آمار و اطلاعات  بخش صنعت و معدن  در استان گفت:با توجه به  برنامه های پیش بینی شده در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری،   آمار و اطلاعات حوزه صنعت و معدن بروزرسانی می شود.

وی با اشاره به  پیش بینی برنامه های جدید در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال ۹۶ گفت: پیش بینی شده است که در سالجاری با در نظر گرفتن منابع مشخص  جهت رفع مشکلات  کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های معدنی نیز تسهیلا ت پرداخت شود.

این مسئول خاطر نشان کرد : استان قزوین درسال گذشته در بحث رونق تولید  دارای مقام برتر کشور شد و در حالیکه بسیاری از استانهای صنعتی بزرگ کشور در رتبه های بعد از استان قزوین قرارگرفتن و این نشان از تلاش جدی همه همکاران ما و  همه  دست اندر کاران این حوزه است.

پرزحمت با اشاره به هدف گذاری پیش بینی شده در جهت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال۹۶ گفت: فعالسازی و رفع مشکل  ۱۰ هزار واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد  در سال جاری  برنامه ریزی شده است.

وی افزود : بزودی  بخشنامه  و دستور العمل پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری از سوی وزارت صنعت معدن و بانک مرکزی جهت اجرا در استانها ابلاغ خواهد شد.

رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  تصریح کرد: بزودی فعالیت  کار گروه تسهیلات رونق تولید پس از ابلاغ دستور العمل و بخشنامه های مربوطه  وزارت  صنعت و، معدن و تجارت و همچنین بانک مرکزی اقدامات خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 3990808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha