۱۵ آبان ۱۳۸۵، ۱۷:۳۶

مهري شيرازي در گفتگو با مهر:

طراحي چهره‌پردازي "ميم مثل مادر" نيازمند دقت زياد بود

طراحي چهره‌پردازي "ميم مثل مادر" نيازمند دقت زياد بود

چهره شخصيت‌هاي "ميم مثل مادر" رسول ملاقلي‌پور با گذر زمان تغيير مي‌كرد و همين امر باعث شده بود براي چهره‌پردازي آنها دقت زيادي كنيم.

طراح چهره پردازي "ميم مثل مادر" در مورد چهره پردازي فيلم تازه رسول ملاقلي پور به خبرنگار مهر گفت: "وقتي فيلمنامه "ميم مثل مادر" را خواندم متوجه شدم با يك ملودرام عاطفي در تجليل و ستايش از مقام مادر رو به رو هستم. از همه مهمتر چهره پردازي شخصيت هاي فيلم نقش برجسته و عمده اي در پيشبرد وقايع داستان داشت و پيشنهاد همكاري در اين فيلم را پذيرفتم."

مهري شيرازي تاكيد كرد: "در "ميم مثل مادر" با يك گروه حرفه اي كاربلد چه در پشت دوربين و چه در جلو آن و بازيگران فيلم رو به رو بوديم و بالطبع كار با يك گروه حرفه اي شرايط مناسبي براي كار چهره پرداز مهيا مي كند تا فعاليتش را صرفاً منحصر به طراحي چهره پردازي كند."

وي در مورد نوع چهره پردازي شخصيت ها كه با گذشت زمان تغيير مي كند گفت: "در اين خصوص مشكلاتي داشتيم. گذشت زمان به صورت مشخص و تعيين شده نبود و نامحسوس بود. بنابراين در طراحي چهره بايد خيلي با دقت و حوصله عمل مي كرديم تا با توجه به اينكه فيلمبرداري بر اساس فيلمنامه نبود و گاه سكانسي در گذشته و سكانسي در آينده فيلمبرداري مي شد، اين گذر زمان به خوبي در چهره پردازي شخصيت ها مشخص باشد."

اين گريمور تاكيد كرد: "در مورد چهره پردازي شخصيت سپيده (گلشيفته فراهاني) تلاش كرديم با طراحي و سايه روشن هايي در چهره ايشان به خواسته خود برسيم. در مورد گريم روبيك (جمشيد هاشم پور) با توجه به اينكه آقاي هاشم پور بايد در نقش يك ارمني ظاهر مي شد نيز تلاش كردم در مورد چهره پردازي ايشان با كارهاي قبلي شان تفاوت هايي قائل شوم."

کد خبر 399081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha