۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

سوال تکراری از وزارت ورزش/ اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک اصلاح شد؟

سوال تکراری از وزارت ورزش/ اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک اصلاح شد؟

درحالی که انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به علت اصلاح اساسنامه لغو شد بزودی مجمع جدید انتخاباتی این فدراسیون بدون هیچ اصلاحی در اساسنامه قبلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک که قرار بود اواسط مهرماه برگزار شود به علت اصلاح اساسنامه لغو شد. برخی همان زمان از تمایل اسبقیان سرپرست فدراسیون برای شرکت در انتخابات گفتند تا مدتی بعد در ثبت نام جدید از کاندیداها این پیش بینی به واقعیت تبدیل شد.

بحث اصلاح اساسنامه در فدراسیون ژیمناستیک در حالی مطرح شد که در همان زمان، انتخابات بسیاری از فدراسیون های دیگر برگزار شد. در بحبوحه رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای کشورهای اسلامی نیز فدراسیون هرگز فرصت نکرد برای اساسنامه ای که باعث لغو انتخابات شده بود وقت بگذارد.

حالا و در وضعیتی که ژیمناستیک این رشته مادر و پایه ماه هاست با سرپرست اداره می شود این سوال از وزارت ورزش  و جوانان و کمیته ملی المپیک پیش می آید که آیا اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک اصلاح شد؟

اگر پاسخ منفی است پس طبیعی است هنوز هم شرایط برای برگزاری انتخابات وجود ندارد و اگر پاسخ مثبت است چرا این پروسه اصلاح اساسنامه پنهانی انجام شده است و اصلا چه فرد یا افردی آن را اصلاح کرده اند؟ اگر هم بحث اصلاح اساسنامه از پایه صحت ندارد آیا نباید با عامل یا عاملان طولانی شدن بلاتکلیفی ژیمناستیک برخورد کرد؟

کد خبر 3990868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha