۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱

فرماندار قرچک خبر داد؛

افزایش ۸ درصدی میزان مشارکت مردم قرچک در انتخابات

افزایش ۸ درصدی میزان مشارکت مردم قرچک در انتخابات

قرچک-فرماندار قرچک گفت: میزان مشارکت مردم نسبت به دوره قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور در مراسم تجلیل از دست اندکاران ستاد انتخابات شهرستان قرچک با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک بسیار خوب و عالی برگزار شد و میزان مشارکت  مردم نسبت به دوره قبل ۸ در صد بیشتر بوده است که این مهم حاصل تلاشها و زحمات مسوولان کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان  است.

وی افزود: مردم عزیز ایران اسلامی علیرغم مشکلات عدیده ای که در زندگی داشتند با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه وفاداریشان را به نظام و انقلاب نشان دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بخش عظیمی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید به آنها اطلاع رسانی نشده بود، خاطرنشان کرد: مردم عزیز کشورمان یکبار دیگر در ۲۹ اردیبهشت ماه به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده و رای اعتماد دادند و این بیانگر این است که مردم با بینش و دانش رأی می دهند.

مرسلپور با اشاره به اینکه مخالفان دولت بعد از انتخابات در تلاشند که هر روز حاشیه برای دولت تدبیر و امید ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: تهمت ها و افتراها، فشارها و شیوه تبلیغات بر علیه دولت تدبیر و امید در طول ۴ سال گذشته به نحوه ی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشته است، خیلی ها تلاش داشتند که در برای دولت تدبیر و امید هر روز یک بحران ایجاد کنند و در هر بحثی و برنامه ای یک حاشیه درست میکردند.

فرماندار قرچک بیان داشت: در همین شهرستان قرچک تهمت ها و افتراها ی متعددی به مسوولین زدند و در یکی ازتهمت ها این بود که فرماندار حقوق و پاداشهای نجومی گرفته است و یک نمونه بارز آن این بود که دهیارهای بخش مرکزی قرچک تخلف انتخاباتی میکنند که همه اینها تهمت ها و دروغهای تو خالی و بی اساس بود.

وی افزود: حملات سنگینی علیه دولت در ۴ سال انجام شد و بیشترین حملات در این دو ماه تبلیغاتی در سطح کشور و شهرستان قرچک بوده است که مخالفان دولت به تک تک منازل روستایی سر زدند و مسائلی را مطرح کردند که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک اضافه کرد: نامزدهای مخالف دولت تدبیر و امید در برنامه های تبلیغاتی و مناظره ها دولت یازدهم ۴ درصدی اعلام کردند که این بحث ها در شأن ایران اسلامی نیست، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه اش خدمت به مستضعفین و محرومین است و هیچ دولتی مستثنا از این بحث نبوده است.

مرسلپور افزود: با این همه دروغ و تهمتی که به دولت یازدهم نسبت دادند، یکبار دیگر مردم ایران اسلامی بر اساس شعور و بر اساس ارزیابی که داشتند پای صندقهای رأی آمدند و دولت تدبیر و امید را با ۸ میلیون رأی بالاتر از ۴ سال قبل انتخاب کردند.

وی در پایان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: پیروز انتخابات مردم ایران اسلامی بودند، افزود: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به مردم ایران اسلامی قول داد که هر موردی که در برنامه های تبلیغاتی خود عنوان کرده است را انجام خواهد و همه باید بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت به کمک دولت بیاییم ، به همین دلیل وحدت و یکپارچگی الزامی و ضروری است.     

گفتنی است، مراسم تجلیل از دست اندکاران ستاد انتخابات شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات، مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی فرمانداری، حسین عباسی بخشدار مرکزی، مسوولین و اعضای کمیته های ستاد انتخابات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 3991291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha