۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۳

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل خواستار شد؛

شبهات انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل برطرف شود

شبهات انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل برطرف شود

اردبیل – دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ضروری است نهادهای مسئول به تخلفات و شبهات مطرح در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر جمنا در اردبیل، جهانگیر امامی بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه شورای رسانه‌ای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اردبیل تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل طی نامه‌ای خواستار رسیدگی دقیق نهادهای مسئول به تخلفات و شبهات مطرح در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شده است.

وی افزود: در نامه‌ای که به دادستان، استاندار و هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ارسال شده تقاضای شفاف‌سازی در خصوص شبهات و ایرادات مطرح پیرامون این انتخابات درخواست شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب  اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات و خلق حماسه بی‌نظیر مردمی، به عنوان ضامن بقای نظام و ارتقای عزت و اقتدار ملی است لذا باید با دقت و حساسیت کافی اعتماد عمومی مردمی نسبت به نهادهای مختلف تضمین و حفظ شود.

امامی با اشاره به جایگاه رأی مردم در نظام اسلامی به عنوان حق‌الناس ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اعتقاد دارد همه نهادها موظف به حفظ و تقویت اعتماد عمومی مردم نسبت به روند برگزاری انتخابات هستند.

وی تأکید کرد: بر همین اساس لازم است در راستای تداوم این اعتماد، بررسی‌های دقیق و قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان به عمل آمده و نتیجه نهایی به مردم و کاندیداها اعلام شد.

امامی متذکر شد: انتظار می‌رود هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با  تدبیر لازم و  بازشماری آرای صندوق‌هایی که اعتراضات بیشتری را دربرداشته است، نسبت به رفع شبهات وارده اقدام نماید.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل حماسه ۲۹ اردیبهشت را برگ زرین دیگری در تاریخ باعظمت و افتخارآمیز انقلاب اسلامی دانست که جلوه‌ای دیگر از مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.

وی اضافه کرد:  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان یک جریان و تشکل فراگیر وظیفه خود می‌داند از حقوق عمومی مردم در حوزه‌های مختلف دفاع نموده و مطالبات استان را پیگیری نماید.

کد خبر 3992834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha