۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۴۶

استاندار زنجان:

یارانه ویژه به مددجویان نهادهای حمایتی داده می شود

یارانه ویژه به مددجویان  نهادهای حمایتی  داده می شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: دولت در بودجه سال ۹۶ به پرداخت یارانه ویژه به مدد جویان نهادهای حمایتی تاکید جدی دارد و به علت تبلیغات انتخاباتی این موضوع به خوبی اطلاع رسانی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص یاری رساندن به ایتام دولت چه برنامه ریزی ها یی کرده است، افزود: در لایحه بودجه سال جاری دولت توجه جدی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی دارد و علاوه بر یارانه دریافتی مستمر به ایرانیان به انها هم یارانه ویژه در نظر گرفته  است واین اخبار بسیار مهم به علت تبلیغات انتخاباتی خوب اطلاع رسانی نشده است. 

وی اظهار کرد: توجه دولت توجه به اقشار کم در امد جامعه است و درلایجه بودجه به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد توجه خوبی شده است.

استاندار زنجان گفت: ایتام مورد توجه جدی دولت  است و دولت خود را در کنار  ایتام می بیند و دغدغه ویژه نسبت به این بخش از جامعه دارد وتا الان توجه خوبی قرار گرفته است.

امیری تصریح کرد: در مجموع کمک به خیرین به ایتام و این دو نهاد حمایتی در استان زنجان نقش موثری  را داشتند  و حامی شایسته ای برای ایتام هستند و باید این مهم تداوم داشته باشد.

کد خبر 3992982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha