۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۲

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی اردبیل:

برگزاری انتخابات شورا در اردبیل قانونی است

 برگزاری انتخابات شورا در اردبیل قانونی است

اردبیل- عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل گفت: روند برگزاری انتخابات شوراها در استان قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیضی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با وجود اینکه انتخابات به پایان رسیده متأسفانه در فضای مجازی عده‌ای از افراد سودجو شروع به جوسازی کرده‌اند.

وی افزود: این افراد معلوم‌الحال حتی رئیس و اعضای هیئت اجرایی را مورد تاخت‌وتاز ناجوانمردانه قرار داده‌اند که دور از اخلاق است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اعتراض و نحوه رسیدگی به اعتراضات معترضان را قانون مشخص کرده و زمان‌بندی آن هم کاملاً مشخص است.

 فیضی افزود: اعتراض به نتایج انتخابات حق قانونی معترضان و رسیدگی به اعتراض وظیفه قانونی هیئت اجرایی و نظارت و در گام آخر هیئت عالی نظارت استان است و تخریب اعضای هیئت نظارت عملی غیراخلاقی و دور از انصاف است.

وی با اشاره به گستردگی اعتراضات در فضای مجازی ادامه داد: انتظار ما این است که تمامی فعالان مجازی و به ویژه ادمین کانال‌های تلگرامی حامی نتایج شمارش و مخالف شمارش برای پدیده‌ای که قانون سازوکار آن را مشخص کرده پیش‌داوری و تعصب نداشته باشند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان افزود: لازم است به جای اظهارنظر از روی ناآگاهی قانون انتخابات شورای اسلامی شهر مورد مطالعه قرار گیرد.

فیضی تصریح کرد: این تحرکات به هیچ وجه اثری در مسیر قانونی بررسی اعتراضات نداشته و هیئت نظارت استان با قاطعیت نقش قانونی خود را ایفا خواهد کرد.

کد خبر 3995299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha