۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

مبارزه با ظلم و ریشه‌کنی فساد درجامعه از اهداف امام خمینی(ره) بود

مبارزه با ظلم و ریشه‌کنی فساد درجامعه از اهداف امام خمینی(ره) بود

همدان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مبارزه با ظلم و ریشه کنی فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حجت الاسلام محمود قربانی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:به همین مناسبت مراسم ویژه سالگرد ایشان در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: راه اندازی هیئت عزاداری در سطح شهر، برگزاری مراسم سالگرد امام(ره) در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ده‌ها برنامه دیگر از برنامه‌های اجرایی در این روز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه از ویژگی‌های شاخص امام(ره) می‌توان به کار برای رضای خدواند، اخلاص در عمل، فروتنی، تواضع و گذشت اشاره کرد، افزود: باید با کار در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و استفاده از سخنرانان دلسوز و متعهد برای آشنایی نسل جوان با این شخصیت بزرگ تلاش کرد.

قربانی عنوان کرد: مبارزه با ظلم و ریشه کن کردن فساد در جامعه و پیاده کردن دستورات اسلام ناب محمدی از اهداف امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای جهانیان الگو شده و تنها امید آنها به انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در بیشتر کشورها جنبش‌ها موفق بوده و در حال مبارزه با حاکمان ظلم هستند که این نشان از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها دارد.

کد خبر 3995505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha