۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:

افزایش ۲۰ درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

افزایش ۲۰ درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش ۲۰ درصدی ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به‌منظور عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری درزمینهٔ ایجاد اشتغال، کمیته امداد هرساله برای مددجویان طرح اشتغال‌زایی را اجرا می‌کند که امسال برای بیش از دو هزار مددجو اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

اهرابی افزود: مهم‌ترین راهبرد کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی محرومان و مددجویان است که در این زمینه اشتغال‌زایی و خودکفایی در اولویت امور قرار دارد.

وی بابیان اینکه طی سال گذشته دو هزار شغل برای افراد زیرپوشش کمیته امداد خراسان شمالی ایجاد شد، تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد شغل ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع بانکی و کمیته امداد هزینه شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: سال گذشته برای اشتغال‌زایی مددجویان ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری بانک‌ها ۱۹ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

اهرابی گفت: با توجه به اینکه میزان اشتغال‌زایی برای امسال افزایش‌یافته است به همین نسبت اعتبار در نظر گرفته‌شده بیش از سال گذشته است.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته کمیته امداد خراسان شمالی رتبه برتر کشوری را درزمینهٔ سامانه رشد اشتغال کسب کرد و امیدواریم امسال نیز چنین رتبه‌ای را به دست آوریم.

کد خبر 3997241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha