۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۳

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی از استان های پیشروی کشور است

همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی از استان های پیشروی کشور است

همدان - معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی از استان های پیشروی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شیرکوند بعدازظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه این جلسه برگزار شد تا تأکید شود کارها آغاز شده است، گفت: برخی اقتصاد مقاومتی و قرارگاه را نمایشی می دانستند و معتقد بودند بعد از انتخابات این امور  تمام می شود اما می خواهیم بگوییم که کارمان جدی است و مسئولیت سنگین تری داریم.

وی بابیان اینکه استان همدان در عملکرد خود از استان های پیشتاز به شمار می رود و در بررسی جلسات، نمره قبولی می گیرد اما روی کاغذ از این عملکرد راضی هستیم، گفت: در عمل از عملکرد راضی نیستیم.

شیرکوند با تاکید بر اینکه مردم وقتی اطلاعات در اختیارشان قرار بگیرد می توانند تجزیه کنند اما ما در حق بخشی از مردم که اطلاعات کمتری داشتند، نامهربانی کردیم، افزود: برخی سیاه نمایی‌ها به اندازه‌ای عمیق شد که دامنه نظام را هم گرفت و خدمات و زحمات نظام در برخی استدلال‌ها وارد بازی شد.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تأکید بر اینکه باید خدمات دولت را به استحضار همه مردم برسانیم، گفت: گردوخاک ها نشست اما می شد انتقال اطلاعات به مردم به خوبی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه همدانی بودن رئیس سازان میراث فرهنگی به طور قطع برای استان مؤثر است، گفت: این مفید بودن به دلیل داشتن اطلاعاتی دقیق تر از این استان است وگرنه رئیس سازمان  برای تمام کشور تصمیم می گیرد و امور را مدیریت می کند.

وی بابیان اینکه بنده در جلسه کمیته کارشناسی تبدیل ملایر به شهر مبل و منبت حضور داشتم و رئیس سازمان میراث فرهنگی تأکید داشت که مباحث کارشناسی صورت گیرد، گفت: نباید نقص اطلاعات در این زمینه وجود داشته باشد.

سعید شیرکوند با اشاره به اینکه باید خدمات دولت به گوش مردم رسانده شود، عنوان کرد: چهار سال جدید را باید جدی تر ادامه دهیم تا به وعده های ریاست جمهوری عمل کنیم.

کد خبر 3997627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha