۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۰۴

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان

رشته قایقرانی در استان زنجان به سرعت پیشرفت کرده است

رشته قایقرانی در استان زنجان به سرعت پیشرفت کرده است

زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشته قایقرانی در استان زنجان به سرعت پیشرفت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی جوان  شامگاه سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت قایقرانی استان زنجان خاطر نشان کرد:اولین کلاس های قایقرانی در استان زنجان در استخر صدف برگزار شد که هم اکنون پیشرفت خیلی خوب این رشته را شاهد هستیم. 

جوان با بیان اینکه در بخش بانوان جهش خیلی بلندی در استان زنجان اتفاق افتاده است ،اظهار داشت:تنها رشته ای می باشد که در ایران بین همه رشته های ورزشی و حتی در آسیا در استان زنجان پیشرفت کرده است.

وی برگزاری اردو های تیم ملی در استان زنجان را کم رنگ دانست و افزود: استان زنجان یکی از چندین استان دارای سد ها بزرگ می باشد که از این اردو ها در آن جا می توان استفاده کرد و خواستار برگزاری اردو ها تیم ملی در ابهر و زنجان هستیم.

جوان خاطر نشان کرد: جامعه قایقرانی در استان زنجان مسیر خو  را پیدا کرده است و این رشته یک رشته تطبیقی با طبیعت و تکنولوژی است و باید بیش از پیش به این رشته نگاه شود و برای توسعه هر چه بیشتر آن رشته در استان نیازمند حمایت فدراسیون قایقرانی می باشیم .

گفتنی است در مجمع انتخابات هیئت قایقرانی استان زنجان ۲ نفر کاندیدا برای ریاست این هیئت ثبت نام کرده بودند.غفور حمیدی و بهناز مرادحانی دو نامزد این دوره بودند. 

در ادامه غفور حمیدی به بیان برنامه ها خود پرداخت و بهناز مراد خانی انصراف داد. غفور حمیدی با ۱۲ رای به عنوان رییس هیئت قایقرانی استان زنجان چهار سال سکان هدایت این رشته را بر عهده گرفت.

کد خبر 3997745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha