۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۵

معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید گلستان:

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان گلستانی پرداخت شد

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان گلستانی پرداخت شد

گرگان - معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات خرد و کلان به کارآفرینان گلستانی پرداخت‌ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دنکوب پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات خرد و محلی به متقاضیان و کارآفرینان پرداخت‌ شده است.

وی افزود: در سال ۹۴، حدود ۲۸ میلیارد تومان از منابع دولتی به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده که ۱۲ میلیارد تومان آن مختص به بانوان بوده است.

دنکوب اظهار کرد: در سال ۹۵ میزان تسهیلات پرداخت شده ۲۰ میلیارد تومان بوده از منابع دولتی بوده که از این میزان حدود چهار و نیم میلیارد تومان مختص به بانوان بوده است.

معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: مبلغ پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش خانگی ۱۰ میلیون تومان، در بخش فردی ۳۰ میلیون تومان و در اشتغال‌زایی گروهی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است.

دنکوب با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید نگاه ویژه‌ای به روستاها داشته، افزود: «هر روستا یک محصول» و«روستای بدون بی کار» از جمله طرح‌هایی است که در تمام روستاهای استان گلستان ظرفیت اجرای آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما در بحث تأمین منابع مالی کمبودی نداریم و دغدغه ما در بخش کارآفرینان واقعی است، از طرفی صدور مجوز در بخش بانوان با مشکلات زیادی رو به روست.

دنکوب گفت: صندوق‎های خرد و محلی بانوان مورد غفلت واقع شده و لازم است این صندوق‌ها شناسایی و ساماندهی شود.

کد خبر 3998238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha