۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۵۳

رییس دفتر تولیت حرم امام(ره):

سراسر حرم توسط نیروهای امنیتی بازرسی شده است/دستگیری چند مظنون

سراسر حرم توسط نیروهای امنیتی بازرسی شده است/دستگیری چند مظنون

ری- رییس دفتر تولیت حرم امام(ره) با اشاره به بازرسی سراسر حرم امام توسط نیروهای امنیتی گفت: چند نفر مظنون دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی جوادی راد در خصوص حملات تروریستی امروز حرم امام( ره) گفت: همانطور که همه ملت ایران مستحضر هستند، گروه تروریستی وارد محوطه حرم حضرت امام( ره) شده و نتوانستند داخل حرم بیایند و در محوطه بیرونی حرم حضرت امام(ره) تصمیم به انجام کارهای تروریستی داشتند که الحمدالله با هوشیاری کامل نیروهای حفاظتی و امنیتی روبرو شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از عزیزان خدمت رسانی حرم حضرت امام( ره) در این حادثه به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر هم مجروح شدند که یک نفر از آن ها سرپایی مداوا شد و ۲ نفر دیگر در بیمارستان بستری هستند و وضع عمومی حال آن ها بسیار خوب است.

رییس دفتر تولیت حرم امام(ره) با بیان این که از این افراد مجروح عیادت نیز صورت گرفته است، گفت: الحمدالله نیروهای امنیتی پس از ۲ الی ۳ ساعت، داخل حرم مطهر حضرت امام(ره) را تخلیه و بررسی کامل کردند و از اول اذان ظهر به بعد درب حرم امام( ره) باز است و مردم می توانند به راحتی داخل بیایند و بیرون حرم امام(ره) هم هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و همه جا بازرسی شده است.

جوادی راد افزود: به فضل خداوند و هوشیاری به موقع ماموران امنیتی هیچ مشکلی نداریم و نماز جماعت ظهر و عصر طبق هر روز در حرم امام(ره) اقامه شد.

وی با بیان این که هر دو تروریستی که به هلاکت رسیدند، مرد بودند، گفت: چند نفر دیگر هم مظنون بودند که دستگیر شدند.

کد خبر 3998704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha