۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حمله به افراد عادی نشان‌دهنده دشمنی با ملت بزرگ ایران است

حمله به افراد عادی نشان‌دهنده دشمنی با ملت بزرگ ایران است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه تروریستی دیروز پایتخت را محکوم کرد و گفت: در حادثه مجلس افرادی که کشته شدند مردم عادی بودند و حمله به این افراد نشان دهنده دشمنی با ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در حاشیه مراسم بازسازی صحنه تروریستی حرم امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اقتدار نظام و وضعیت ایران در منطقه، کشورهای حامی تروریسم اعم از کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای منطقه نسبت به امنیت کشور ما آگاه هستند و می دانند که خللی در امنیت کشور ما رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه این اقدام آنها اوج پستی و دئانت این افراد بود که دست به چنین اقدامی زدند افزود: در حادثه مجلس افرادی که کشته شدند مردم عادی و برخی از کارکنان مجلس بودند و حمله به این افراد نشان دهنده دشمنی با ملت بزرگ ایران و دشمنی با انقلاب شکوهمند ایران است.

بروجردی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که این اتفاق ترقه بازی است گفت: این حوادث به عنوان عظمت امت اسلام و ایران است و عظمت ایران را به رخ خواهد کشید.

وی در پاسخ به اینکه چرا این افراد حرم امام را انتخاب کردند افزود: به خاطر اینکه امام هنر انقلاب اسلامی است و دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را به کار بردند تا به حرم امام نفوذ کنند اما به فضل الهی در این زمینه عملکرد موفقی نداشتند. یکی از  آنها به هلاکت رسید، یکی خود را منفجر کرد و یک زن نیز دستگیر شد. آنها همچنین قصد داشتند به صحن مجلس ورود کنند که موفق نشدند.

بروجردی در پایان به عنوان رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از عملکرد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در روز گذشته تشکر کرد و به خانواده شهدا تسلیت گفت.

کد خبر 3998983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha