۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۲

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اقدام داعش اثری در اراده ملت ندارد/مدافعان امنیت پاسخ خواهند داد

اقدام داعش اثری در اراده ملت ندارد/مدافعان امنیت پاسخ خواهند داد

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته تهران، گفت: مدافعان حریم امنیت کشور جواب این حرکت غیرانسانی را مقتدرانه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پی حادثه تروریستی تهران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اثر اقدام تروریستی ددمنشانه نوکران و سرسپردگان و جاهلان قرن در تهران، موجب جریحه دار نمودن قلوب پاک هموطنان عزیرمان شد.

این تکفیریان وحشی و سردمداران گرگ صفتشان خوب بدانند با این اقدامات وقیحانه، خللی در اراده مردم ایران اسلامی ایجاد نخواهد شد. مطمئنا مدافعان حریم امنیت کشور جواب این حرکت غیرانسانی و وحشیانه را مقتدرانه به زودی خواهند داد.

حملات تروریستی در تهران، همه ما را عزادار کرد ولی بر وحدت و اراده پولاین ملت افزود، اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایران اسلامی، از درگاه خداوند سبحان برای خانواده های گرانقدر شهدای این حادثه تروریستی، به خصوص شهدای لرستانی؛ شهیده هانیه اکبریان و شهیده مهدیه هراتی، صبر و اجر خواهانم و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه دارم.

همچنین از نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی که با هوشیاری و ایثار مانع انجام اهداف از پیش تعیین شده این جانیان گردیدند سپاسگزارم.

کد خبر 3999342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha