۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

عقبه تروریست ها شناسایی و خنثی شده است

عقبه تروریست ها شناسایی و خنثی شده است

پیشوا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عقبه تروریست ها شناسایی و خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی پیش از ظهر جمعه با تاکید بر توانایی امنیتی کشور گفت: کشور از یک توان فوق العاده امنیتی و دفاعی برخوردار است و تروریست ها عقده داشتند و سال ها برنامه ریزی کردند تا بتوانند یک عملیاتی در جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی به بازدید از محل حضور تروریست ها در حرم امام( ره) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: دیروز از حرم مطهر امام(ره) بازدید کردیم؛ به عیادت مصدومین در بیمارستان رفتیم و از محل حضور تروریست ها در مجلس شورای اسلامی نیز بازدید شد و بررسی ها انجام شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی در محل مراجعه مردم نمی توانیم بگیر و ببند زیادی داشته باشیم؛ مردم با کیف و وسایل برای دیدار با نماینده های خود می آیند؛ جمعیت زیادی هم هستند و به این دلیل این تروریست ها توانستند در قالب مردم عادی وارد محل مراجعات مردمی شوند.

وی عملیات تروریست ها را کور و ناموفق دانست و گفت: این افراد فقط توانستند به یکی از سالن های ساختمان اداری نفوذ کنند.

نقوی اضافه کرد: باید بپذیریم ما هدف تروریسم هستیم و البته اشراف دقیقی روی تروریسم داریم و از این اتفاقات هرگز نخواهد افتاد چرا که عقبه این تروریست ها به خوبی شناسایی شده و اطلاعات دقیقی به مردم ارایه خواهد شد.

وی گفت: امروز آموزش سعودی ها؛ آموزش خشونت است و چهره ای خشن و جعلی از اسلام آموزش می دهند و قطعا خروجی این آموزش ها چیزی جز تروریسم نخواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش امریکا؛ سعودی و صهیونیست ها در نا آرامی منطقه، گفت: هدف اصلی استکبار جهانی در منطقه بحران زایی و چپاول ملت ها است و از تروریسم به عنوان ابزار این اهداف استفاده می کنند و باید همه بدانند که سوریه خط مقدم ما در مقابله با زیاده خواهی دشمن است؛ امریکایی ها عربستان را گاو شیرده می دانند و با کشورهایی که در مقابل منافع آن ها ایستادگی می کنند به دشمنی می پردازند.

کد خبر 3999554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha