۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱

امام جمعه میامی:

دشمن امنیت کشور را نشانه رفته است/ مسئولان جواب قاطعانه بدهند

دشمن امنیت کشور را نشانه رفته است/ مسئولان جواب قاطعانه بدهند

میامی- امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه دشمن امنیت کشور را نشانه رفته است، گفت: دشمن بداند که برای اقدام تروریستی خود جواب دندان شکنی از سوی ملت ایران دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی‌پور  ظهر جمعه در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه میامی در مسجد جامع این شهر، با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره)، تاکید کرد: نظام اسلامی اگر مشخص شد که این اقدام توسط عربستان و حامیانش انجام شده است باید جواب قاطعانه ای بر این اقدام تروریستی بدهد و عربستان را با توجه به تهدیدی که قبل از این اقدام انجام داده بود در سر جای خود بنشاند.

وی گفت: استکبار جهانی، حاکمان دروغین و مستبد منطقه و صهیونیسم به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان هستند و اقدامات مختلفی برای رسیدن به هدف خود انجام می دهند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: امنیت کشور را دشمن نشانه رفته است و نیروهای اطلاعات و امنیتی بسیاری از حملات تروریستی را قبل از ورود به ایران خنثی کرده اند و مسئولان باید از این اقدامات قبل از اقدام خنثی کنند و بدانند که دشمن با اسلام و ولی فقیه و اتحاد مردم مشکل دارد و برای برهم زدن این اتحاد هر تلاشی خواهد کرد.

صفایی پور  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان با دانشگاهیان، افزود:واکنش سریع نیروهای امنیتی اتحاد نیروهای مسلح را به جهانیان نشان داد و دشمن بداند که برای این اقدام تروریستی خود جواب دندان شکنی از سوی ملت ایران اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام و نیازمندان، گفت: انفاق در راه خدا برجسته ترین ویژگی آن امام است که همیشه به اکرام نیازمندان و توجه به قشر ضعیف و نیازمند نیز تاکید داشته‌اند.

امام جمعه میامی همچنین با بیان اینکه شب های قدر بهترین فرصت خودسازی برای انسانها است، گفت: فضائل شب های قدر بسیار و شب تقدیر است و مقدرات یک سال انسان در این شب معین می شود.

کد خبر 3999656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha