۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

امام جمعه دامغان:

آمریکا و عربستان حامیان حملات تروریستی تهران بودند

آمریکا و عربستان حامیان حملات تروریستی تهران بودند

دامغان- امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان حامیان حملات تروریستی تهران بودند، گفت: ادعای غرب در بحث مبارزه با تروریسم پوچ و بی اساس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان ظهر جمعه در دومین نمازجمعه ماه مبارک رمضان دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر ضمن اشاره به اقدامات تروریستی تهران افزود: اظهارات وزرای خارجه عربستان و آمریکا پس از حمله تروریست ها در تهران را سخیف و سبک گرانه می دانیم و بدانند که با این حرکات نخواهند توانست در اراده ملت ایران خدشه وارد کنند.  

وی ضمن تقدیر از مجاهدت ها و جانفشانی های  نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه تن به تن با تروریست ها در حوادث وز چهارشنبه تهران افزود: در طی سال های گذشته طرح ها و برنامه های متعدد تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و در نطفه خفه شده است.  

نوشتن نظام آموزشی در بیرون کشور اشتباهی بزرگ است

امام جمعه دامغان در بخشی دیگر از سخنان خود به تنظیم سند ۲۰۳۰ هم اشاره کرد و اظهار داشت: زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست که سند نظام آموزشی ما را در بیرون از کشور تهیه و تدوین کنند.  

حسینیان اضافه کرد: اینکه بیان شود ارائه گزارش تنظیم سند ۲۰۳۰ به رهبری انقلاب اشتباه بوده است باید گفت هرآنچه از تنظیم این سند به معظم له گزارش شده درست بوده و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تنظیم سند نظام آموزشی کشور ما را نباید چهار نفر در یونسکو تهیه و تدوین کنند.  

وی همچنین با بیان اینکه رمضان ماه صلح و دوستی است، افزود: به تاسی از این ماه با عظمت و با برکت باید مودت در خانواده ها گسترش پیدا کند.  

قدر شب بندگی، اخلاص، توبه و نزدیک شدن به خدا است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان همچنین با اشاره به فرارسیدن شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: قدر شب بندگی، اخلاص، توبه و نزدیک شدن به خدا است که همه مومنان و روزه داران باید لحظه لحظه آن را قدر بدانند.  

حسینیان همچنین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) افزود: صلح امام حسن مجتبی (ع) پرشکوه ترین نرمش قهرمانانه در تاریخ اسلام است.  

وی در خاتمه با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) در بدترین شرایط سکان اداره اسلام را برعهده گرفت، خاطر نشان کرد: امام حسن (ع) در دامان پیامبر (ص) و در کنار امیرالمومنین (ع) تجارب بسیاری را کسب و ۳۰ سال حوادث تلخ و شیرین را لمس کرده اند.  

کد خبر 3999681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha