۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۰

ضیافت رمضان فرزندان بهزیستی با حضور «آیت‌الله میرعمادی» برگزار شد

ضیافت رمضان فرزندان بهزیستی با حضور «آیت‌الله میرعمادی» برگزار شد

خرم آباد - ضیافت رمضان فرزندان بهزیستی لرستان با حضور «آیت‌الله میرعمادی» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ضیافت رمضان ۵۰ نفر از فرزندان بهزیستی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، مدیر کل بهزیستی لرستان  برگزار شد.

برنامه ضیافت رمضان با تلاوتی چند از آیات قرآن مجید آغاز و پس از اقامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در لرستان امام جمعه خرم آباد و صرف افطار و شام ادامه یافت.

آیت اله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این مراسم ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه خانواده بهزیستی استان، حضور در جمع فرزندان تحت پوشش را مایه افتخار دانست و آن را سیره پیشوایانی همچون حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مسیر نشست و برخاست با نیازمندان و حمایت و ابراز محبت به آنها دانست.

وی بالاترین خدمت را خدمت به معلولان، آسیب دیدگان و ارائه خدمت در بهزیستی برشمردد چرا که تمامی انسانها محتاج محبت و مهربانی بوده و رافت و رحمانیت خداوند هم در این ماه مبارک رمضان مشمول نیازمندان می شود گفت: مدیر کل بهزیستی استان مدیری موفق و دلسوز و پر تلاش بوده و کارهای ارزشمندی در این اداره کل انجام گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر تداوم اقدامات حسنه و باقی الصالحات گفت: برای تحقق کامل عدالت اجتماعی در سطح جامعه همه مسئولین ذی ربط توجه مضاعف به اقشار نیازمند و معلول و آسیب پذیر داشته باشند که فلسفه پیامبران همانا تحقق عدالت اجتماعی، تقسیم شادی ها و احساس آرامش و آسایش همه جانبه انسان هاست.

بنابر این گزارش، در این مراسم استاندار لرستان و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد به گفتگوی صمیمانه با فرزندان بهزیستی پرداخته و با اهدا هدایایی به آنها مراسم را به پایان بردند.

کد خبر 3999868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha