۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳

کارگاه آموزشی مدیریت سبز در قزوین برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت سبز  در قزوین برگزار شد

قزوین- به مناسبت هفته محیط زیست، کارگاه آموزشی مدیریت سبز ویژه سازمانهای دولتی استان در استانداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،کارگاه آموزشی مدیریت سبز روز دوشنبه همزمان با هفته محیط زیست با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، روسا و معاونین بانک ها و جمعی از دندانپزشکان و پزشکان استان، اعضای فعال تشکلهای زیست محیطی، کارشناسان حوزه محیط زیست و ارگان های مختلف با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی استان قزوین باشعار «من با طبیعتم» در محل سالن اجتماعات شهید امامی استانداری  استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به شعار سال محیط زیست اظهار کرد: با مصرف بی رویه منابع طبیعی، آینده و رویای انسان ها را بخطر خواهیم انداخت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای صحیح واصولی برنامه های اجرایی مدیریت سبز یکی از مولفه های مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است لذا در این راستا، بهینه سازی و تعدیل مصرف جهت نیل به الگوی مصرف مطلوب، کاهش ضایعات و در نتیجه کاهش هزینه و آثار منفی زیست‌ محیطی ناشی از مصرف در دستگاههای دولتی که هدف نهایی مدیریت سبز است، با برنامه ریزی صحیح و تدوین دستورالعمل، آموزش، فرهنگ سازی، اقدام و نظارت امکان‌پذیر خواهد بود.

درادامه کلاس آموزشی مدیریت سبز در زمانبدی مختلف توسط اساتید مربوطه تشکیل و ضوابط، قوانین، جداول و نحوه اجرای آن به حاضرین آموزش داده شد.

کد خبر 4002244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha