۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

درگفتگو با مهر مطرح شد؛

تسریع در ساخت و تکمیل سه ورزشگاه پنج هزار نفری در دشت ورامین

تسریع در ساخت و تکمیل سه ورزشگاه پنج هزار نفری در دشت ورامین

پیشوا- نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس از تسریع در ساخت و تکمیل سه ورزشگاه پنج هزار نفری در دشت ورامین خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت، طی نشست مشترکی که با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی برگزار شد پس از گفتگوی مفصل پیرامون مسائل ورزش و جوانان منطقه، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

نقوی با بیان اینکه دشت ورامین دارای حدود یک میلیون نفر جمعیت، سه شهرستان، چهار شهر و پنج بخش است گفت: وجود جوانان مستعد و توانمند و همچنین ورزشکاران سازمان یافته، قهرمانان ملی و تیم‌های ورزشی در سطح لیگ‌های برتر و هیات‌های ورزشی فعال در دشت ورامین نیازمند توجه بیشتر وزارت ورزش و جوانان است.

وی در ادامه افزود: فعالیت بیش از یکصد هیات ورزشی، یکصد هزار ورزشکار سازمان یافته، بیش از هزار ورزشکار ملی و مدال آور در سطح آسیا و جهان در شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا اقتضا می‌کند که وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه و خاصی به منطقه داشته باشد.

نماینده دشت ورامین به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست اشاره کرد و گفت: مقرر شد، جهت بررسی وضعیت موجود و دیدار با ورزشکاران دشت ورامین، وزیر ورزش و جوانان به هر سه شهرستان سفری را داشته باشند.

نقوی گفت: تصمیم بر آن شد، ساخت و تکمیل سه ورزشگاه پنج هزار نفری در دشت ورامین که دارای مصوبه قبلی دولت و ردیف اعتبار است از سوی وزارت ورزش و جوانان با سرعت بیشتر پیش برود به طوری که حداقل تا پایان امسال یکی از ورزشگاه‌های مذکور به اتمام برسد.

وی در ادامه اعلام داشت: همچنین از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در حوزه ورزش و جوانان دشت ورامین بنا بر آن گردید که تعمیر، تجهیز و نوسازی سالانه ۲ سالن در هر شهرستان به ترتیب اولویت یعنی دو سالن در قرچک، دو سالن در ورامین و دو سالن در پیشوا در دستور کار قرار بگیرد و مساعدت‌های لازم جهت حمایت از هیات های ورزشی نیز صورت بپذیرد.

کد خبر 4002633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha