۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان:

پنج هزار جلد قرآن کریم در مساجد فاقد درآمد اصفهان توزیع می‌شود

پنج هزار جلد قرآن کریم در مساجد فاقد درآمد اصفهان توزیع می‌شود

اصفهان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ اصفهان گفت: پنج هزار جلد قرآن کریم برای اجرای نیات واقفان در ماه رمضان از طرف اداره اوقاف ناحیه دو در مساجد فاقد درآمد اصفهان توزیع می شود.

حجت‌الاسلام سید محمد هادی روح‌الامینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وقف برای قرآن یکی از نیات واقفان استان اصفهان است، اظهار  داشت: البته باید توجه داشته باشیم که وقف برای قرآن به اندازه کافی نیست و واقفان نیز باید به این امر توجه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از نیات قرآنی واقفان استان اصفهان با توزیع قرآن در مراکز و مساجد فاقد درآمد و یا کم درآمد محقق می‌شود، ابراز داشت: در این راستا طرح خرید و توزیع قرآن در مساجد فاقد درآمد آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان با اشاره به اینکه طرح اهدای قرآن به مساجد فاقد درآمد با هدف جایگزین کردن قرآن‌های جدید به جای کتب فرسوده و تجهیز و تکمیل کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی و قرآنی مساجد فاقد درآمد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این کتب از  محل موقوفاتی که نیات آنها نشر و ترویج قرآن کریم است، اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح پنج هزار جلد قرآن کریم که از انتشارات اسوه و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده است، بین مساجد توزیع می‌شود، اضافه کرد: هیئت امنا مساجدی که فاقد درآمد هستند برای بهرمندی از این طرح می‌توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان به اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر نبش کوی فرهنگیان مراجعه و در خواست خود را مبنی بر دریافت قرآن جدید به این اداره ارائه کنند.

کد خبر 4003805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha