۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۲۰

فعال سیاسی:

انتخاب مدیرانی پویا و بانشاط به تحرک در کارها منجر می شود

انتخاب مدیرانی پویا و بانشاط به تحرک در کارها منجر می شود

قزوین- فعال سیاسی و نماینده اسبق تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت جدید باید از مدیرانی پویا و با نشاط در استان قزوین استفاده شود تا شاهد تحرک و تحول بیشتری در امور مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر طاهرخانی در نشست منتخبین فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی با استاندار قزوین که چهارشنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر بخواهیم در دور دوم ریاست جمهوری به پویایی و نشاط بیشتری دست یابیم باید در انتخاب مدیران تجدید نظر کنیم.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی  وعده هایی دادند که لازم است به آن عمل شود زیرا مردم مشکلاتی دارند که برای رفع آنها نیازمند مدیرانی توانمندتر هستیم.

طاهرخانی یادآورشد: به نظر می رسد رفع مشکلات کنونی با برخی مدیران فعلی ممکن نیست و نیازمند تجدید نظر و تغییرات اساسی در این بخش هستیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: یک مدیر باید پویایی و نشاط و شادابی لازم را داشته باشد تا بتواند به مطالبات مردم پاسخ دهد اما برخی از مدیران کنونی حتی با برنامه های دولت آشنایی لازم را ندارند و باید تغییر کنند.

وی گفت: از استاندار محترم انتظار داریم برای تحقق چرخش نخبگان و تحول و پویایی در کار نسبت به تغییر مدیران ضعیف و ناکارآمد اقدام کنند.

در این نشست نمایندگان هنرمندان، بانوان، فعالان سیاسی دیدگاههای خود را با استاندار در میان گذاشتند.

کد خبر 4005325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha