۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷

مدیرکل تعاون مازندران:

ترویج کارآفرینی بین جوانان ضروری است

ترویج کارآفرینی بین جوانان ضروری است

ساری - مدیرکل تعاون مازندران، بر ضرورت ترویج کارآفرینی در بین جوانان تاکید و گفت: طرح کارورزی فارغ التحصیلان با استقبال خوب در استان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح پنجشنبه درجلسه شورای هماهنگی تعاون استان با اشاره به استقبال فارغ التحصیلان از این طرح افزود: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار یکی از اهداف مهم این طرح در سطح کشور است که با ثبت نام بالای این عزیزان بیش از پیش مصمم به اجرای آن در استان هستیم.

اصغری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در جوانان خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان یکی دیگر از اهداف مهم این طرح است و در نظر داریم که جوانان با آموزش در محیط واقعی کسب و کار و دیدن نمونه طرح‌ها و کسب و کارهای کارآفرینانه به سمت و سوی کارآفرینی پیش روند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: با عنایت به ارائه مشوق‌های بسیار خوب دولت برای واحدهای پذیرنده امیدواریم در آینده بتوانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در استان باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ارائه نظرات خود پیرامون اجرای این طرح پرداختند.

شایان ذکر است در پایان مقرر گردید دستگاه‌های اجرایی مرتبط نظرات تخصصی خود را درباره دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت متبوع اعلام نموده و اقدامات لازم مبنی بر اطلاع رسانی بیش از پیش به واحدهای تولیدی، صنعتی و تعاونی جهت بهره مندی از مشوق‌های این طرح و همچنین جذب دانش آموختگان اقدام نمایند.

ب

کد خبر 4005476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha