۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۵۳

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

ثبت نام دوباره سامانه بهین یاب در قزوین آغاز شد

ثبت نام دوباره سامانه بهین یاب در قزوین آغاز شد

قزوین-رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان قزوین گفت:با آغاز ثبت نام دوباره سامانه بهین یاب در استان، تولیدکنندگان برای دریافت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت می توانند از امروز اقدام کنند.

علی پرزحمت در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور روسای بانک‌ها که در  استانداری قزوین برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با توجه به گزارش های اقتصادی، بخشی از بنگاه های تولیدی موجود و فعال با ظرفیت پایین و گاه پایین تر از نقطه سر به سر فعالیت می کنند و با کاهش درآمد اقدام به تعدیل نیرو کرده اند که به نوبه خود به افزایش بیکاری منجر شده است.

وی اضافه کرد:بمنظور استفاده بهینه ازمنابع موجود در راستای تأمین نقدینگی مورد نیاز بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط که از بازار محصول مناسبی برخوردار بوده اما به دلیل تنگناهای مالی و نداشتن سرمایه در گردش، تولید آنها متوقف شده و یاباظرفیت پایین فعالیت میکنند و همچنین طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد از پشتیبانی مالی بیشتری برخوردار شوند.

ثبت نام دوباره بهین یاب آغاز شد

پرزحمت گفت: ثبت ‌نام دوباره تولیدکنندگان و کارآفرینان در سامانه بهین ‌یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سال جاری از امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات رونق تولید از امروز می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین تصریح کرد:عزم جدی دولت حمایت ازتولید کننده، صادرکننده و سرمایه گذارانی است که اندوخته خود را وارد کار تولید کرده اند و به جای واسطه گری در عرصه تولید و اشتغالزایی مشارکت کرده اند.

پرزحمت یادآورشد: با توجه به اهمیت ظرفیت سازی و استفاده از همه بخش های برای فعال سازی در عرصه تولید و نیز تاکید وزارتخانه امسال مقرر شده علاوه بر واحدهای صنعتی، فعالان بخش معدن هم می‌توانند برای تأمین سرمایه در گردش و نقدینگی خود در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام و از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید از امروز می توانند برای ثبت ‌نام به آدرس اینترنتی «behinyab.ir» و یا به سایت وزارت صنعت معدن و تجارت مراجعه کنند.

وی بیان کرد: ثبت ‌نام متقاضیان تسهیلات بر اساس آیین ‌نامه ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و بانک مرکزی انجام می‌شود.

کد خبر 4007550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha