۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴

استاندار بوشهر:

استعدادهای ورزشی استان بوشهر شناسایی شوند

استعدادهای ورزشی استان بوشهر شناسایی شوند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای استعدادهای مختلف و متعددی در رشته‌های مختلف است که باید این استعدادها شناسایی شده و برای پیشرفت آنها تلاش و برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری شنبه‌شب در دیدار با حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد موفقیت‌های چشمگیری هستیم.

وی اضافه کرد: با ساخت حدود ۲۵۰ زمین چمن ورزشی مینی‌فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر، فوتبالیست‌های مستعدی بروز و ظهور خواهند یافت.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امسال با ساخت چند زمین چمن فوتبال بزرگ، همه بخش های ۲۵ گانه استان نیز از دسترسی استاندارد برخوردار می‌شوند و قطعا استان در امکانات فوتبال، در کشور برترین خواهد بود.

وی بیان کرد: با احداث ۲۵۰ زمین والیبال در بوستان‌های امید روستاها و شهرها، دسترسی بی‌نظیری برای رشد والیبال تدارک دیده شده است.

سالاری ادامه داد: مجموعه ورزش‌های ساحلی بوشهر به عنوان برترین مجموعه در سطح کشور که پارسال احداث شد نیز می‌تواند ما را برای میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی و رشد فراگیر استان در این ورزش، مهیا کند.

وی افزود: احداث مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی کشور در بوشهر نیز امسال با مشارکت وزارت ورزش و سازمان میراث با حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه شروع می‌شود و بوشهر دارای تنها و اولین مرکز دارای استاندارد بین‌المللی در کشور خواهد بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و امکانات مورد اشاره، در والیبال، ورزش‌های ساحلی و انواع قایقرانی، بوشهر خواهد درخشید و حرف برای گفتن خواهد داشت.

وی گفت: در فوتبال، با وجود جوانان موفقی نظیر ماهینی، طارمی و قائدی و امکانات بی‌نظیر مثل ۲۵۰ زمین چمن در سراسر استان و با استعدادیابی، می‌توانیم آینده درخشانی رقم بزنیم.

استاندار بوشهر از حسین ماهینی خواست تا با سازماندهی لازم، استعدادیابی در همه شهرستان‌های استان را عهده‌دار شود.

کد خبر 4007649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha