۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹

طنین «الغوث الغوث» مومنان روزه‌دار در کرمانشاه؛

مراسم احیای سومین شب لیالی قدر در مساجد استان کرمانشاه برگزار شد

مراسم احیای سومین شب لیالی قدر در مساجد استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- مراسم احیای سومین شب لیالی قدر در مساجد استان کرمانشاه برگزار و ندای «الغوث الغوث» مومنین روزه‌دار بر فراز آسمان شهر طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معنوی و نورانی احیای شب قدر همزمان با آخرین شب از لیالی قدر  مصادف با شامگاه شنبه  ۲۳ رمضان در مساجد استان کرمانشاه چون دیگر نقاط ایران اسلامی برگزار شد.

در این شب مومنین روزه دار کرمانشاهی با حضور در تکایا، مساجد، حسینیه ها و مزار شهدا به عبادت و شب زنده‌داری پرداختند و با استغفار از درگاه خود از گناهان خود توبه کردند و به پیشگاه ایزد منان نادم شدند.

مومنین روزه‌دار کرمانشاهی نیز چون دیگر مومنین روزه‌دار، شامگاه گذشته را در مراکز مذهبی و دینی سپری کرده و با قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن کریم و ادعیه مخصوص این شب طلب حاجت و آمرزش برای خود و سایر مومنان کردند.

ندای «الغوث الغوث» مونان روزه دار در آخرین شب از لیالی قدر بر فراز آسمان کرمانشاه طنین انداز شد و مومنان قرآن به سر برای ثبت پرونده یکساله اشا علاوه بر سر دادن ندای «بک یا الله، بک یا الله» از ۱۴ معصوم مدد جستند تا شفیع آنها در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی باشند.

دعا برای ظهور امام زمان (عج)، دعای برای سلامتی مقام معظم رهبری، دعا برای ثبات اقتدار و امنیت روز افزون ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و مسلمین، دعا برای ریشه‌کن فقر، دعا برای عاقبت بخیری و ازدواج و اشتغال جوانان و دعا برای سلامتی جسم و روح مومنان از دعاهای مومنین روزه دار در این شب بسیار معنوی و نورانی بود.

مومنان روزه دار کرمانشاهی نیز چون سایرین در این شب از خداوند تبارک و تعالی به واسطه شفاعت ائمه معصومین درخواست کردند تا خداوند سرنوشت سال آینده‌شان را به قلم فرشتگان مقربش پر از رحمت و نور الهی بنگارد و سال پیش رو را پر از حضور خداوند در تمام زندگیشان سپری کنند.

لازم به ذکر است، ۸۰۰ مسجد در استان کرمانشاه کار برگزاری مراسمات معنوی لیالی قدر را طی ۳ شب قدر بر عهده داشتند و این مراسم در سراسر استان به بهترین شکل و با حضور پرشور مردم برگزار شد.

عکس از: میثم عبدالهی

کد خبر 4007661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha