۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

معاون استانداری ایلام:

ورزش عاملی برای نمایش اقتدار کشورها در جهان امروز است

ورزش عاملی برای نمایش اقتدار کشورها در جهان امروز است

ایلام-معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: ورزش امروزه به عاملی برای معرفی قدرت کشورها در ابعاد بین المللی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی میزبانی مسابقه های کشتی قهرمانی آموزشگاه های کشور در ایلام اظهار داشت: ورزش امروزه تنها از بعد تربیت بدنی خارج شده و بر روز مسائلی همچون سیاست ، فرهنگ و اقتصاد تاثیر گذاشته است.

وی افزود: کشورهای غربی سرمایه گذاری هنگفتی را برای معرفی توانایی ها خود در عرصه ورزش انجام می دهند و از این محل نیز درآمدهای بسیاری کسب می کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اگر بتوانیم ورزش را در ابعاد مختلف توسعه دهیم شاهد جامعه ای بانشاط تر خواهیم بود که آسیب های اجتماعی کمتری نیز خواهد داشت.

کلانتری گفت: میزبانی رقابت های ورزشی در ابعاد ملی و بین امللی می تواند استان ایلام را بیش از پیش در کشور و جهان معرفی کند همچنان که در مسئله اربعین به خوبی شاهد معرفی ایلام و جاذبه های مختلف آن هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد رقابت های کشتی آموزشگاه های سراسر کشور گامی موثر برای میزبانی ایلام در سایر رشته های ورزشی باشد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: با هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های عضو شورا بهترین امکانات همچون لوازم اسکان ، تغذیه و ایاب و ذهاب ورزشکاران برای اجرای این مسابقه ها فراهم شود.

کد خبر 4008125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha