۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹

نماینده ولی فقیه در لرستان:

حمله موشکی به داعش پاسخ دندان‌شکن ایران بود/ غرور ملی تقویت شد

حمله موشکی به داعش پاسخ دندان‌شکن ایران بود/ غرور ملی تقویت شد

خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حمله موشکی به داعش پاسخ دندان شکن ایران به دشمنان بود، گفت: این اقدام غرور ملی را تقویت کرد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حمله موشکی ایران به مواضع داعش پاسخی دندان شکن بود.

وی بیان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعا پیام های مختلفی دارد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه پیام این اقدام هم برای تروریست ها و هم حامیان آنها در منطقه و جهان است، افزود: حمله موشکی به مواضع داعش در سوریه غرور ملی را تقویت کرد و اقتدار ایران را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با یادآوری اینکه تروریست ها هنوز قدرت و اقتدار ایران را درک نکرده اند، از این حرکت نیروهای نظامی ایران به عنوان سیلی محکمی به تروریست ها و ایادی آنها یاد کرد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به حملات تروریستی تهران یادآور شد: ایران نشان داد که در عکس العمل جدی است.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی تهران به واقع یک حادثه تلخ برای ملت ایران بود، گفت: قبلا هم هشدار داده بودیم که این حادثه از سوی ایران اسلامی پاسخی دندان شکن خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام ملت ایران روز به روز بیشتر و مستحکم تر می شود افزود: این حوادث در اراده ملت ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایت تاثیری نخواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: ما در طول ۳۸ سال ایستادیم و عظمت و قدرت و امنیت نصیب مان شد.

کد خبر 4009131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha