۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۳

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

نیازمند فعالیت های قهرمانانه در همه بخش‌ها هستیم

نیازمند فعالیت های قهرمانانه در همه بخش‌ها هستیم

زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برای رسیدن به موفقیت، در همه بخش‌ها نیازمند اقدامات و تلاش‌های قهرمانانه همچون عرصه ورزش هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید بیوک موسوی بعد از ظهر  دوشنبه در مراسم استقبال از مسعود خان‌احمدلو دارنده مدال طلای رقابت‌های جودوی کارگران جهاندر مجموعه ورزشی کارگران زنجان اظهار کرد: امروز نیازمند اقدامات و عملکرد قهرمانانه، همچون عرصه ورزش در همه زمینه‌ها از جمله صنعت، تولید و ... هستیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان از گذشته تا حال نشان داده‌اند که در اکثر زمینه‌ها از استعدادهای خوب و درخشانی برخوردارند، تصریح کرد: موفقیتی که امروز توسط ورزشکار ارزنده زنجانی در رقابت‌های جودوی قهرمانی کارگران جهان به دست آمد، نمونه بارز این استعدادهای درخشان است که در سایه تلاش و ممارست حاصل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت‌های حوزه ورزش را باید در سایر حوزه‌ها نیز پیاده کنیم، ادامه داد: وجود پروژه‌هایی که بیش از یک دهه از زمان آغاز به کار آن می‌گذرد، به هیچ وجه زیبنده استان نیست، به همین جهت معتقدیم برای پیشرفت در این عرصه نیز باید همانند حوزه ورزش به صورت قهرمانانه وارد گود شده و کارها را به سرانجام برسانیم.

موسوی با یادآوری اینکه موفقیت‌های حوزه ورزش استان می‌تواند در ایجاد نشاط و روحیه امیدواری مردم زنجان تاثیر به‌سزایی داشته باشد، اظهار کرد: تداوم این رویدادها در زنجان منجر به بالندگی و ارتقای جایگاه مردم استان در همه زمنیه‌ها خواهد شد، لذا باید با توجه به این مقوله مهم، زمینه پیشرفت ورزشکاران را برای کسب موفقیت‌های روزافزون فراهم کنیم.

کد خبر 4009371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha