۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۳

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه سرا خبرداد:

حضور بیش از ۱۰۰۰ حامی طرح اکرام در شهرستان صومعه سرا

حضور بیش از ۱۰۰۰ حامی طرح اکرام در شهرستان صومعه سرا

صومعه سرا-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه سرا از حضور و حمایت یک هزار و ۱۳۱ حامی طرح اکرام در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدی ملک‌دوست ‌پیش از ظهر سه شنبه درجمع با اصحاب رسانه شهرستان صومعه سرا  اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای احسان و نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی برنامه های متنوعی در طول این ایام اجرا می کند، افزود: این برنامه های با همکاری و حضور خیران و مشارکت های مردمی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه سرا اطعام، اکرام ایتام، محسنین، مفتاح الجنه را از جمله برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: در مجموع شهرستان صومعه سرا دارای ۳۷۵ یتیم تحت پوشش است.

وی همچنین به اجرای طرح محسنین نیز در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۸۹ فرزند نیز در قالب این طرح تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرار دارند.

ملک دوست با تأکید برحضور و مشارکت بیشتر مردم و خیران در طرح محسنین، تصریح کرد: ۲۲۶ حامی از این تعداد فرزند حمایت می کنند.

وی همچنین به وجود یک هزار و ۱۳۱حامی طرح اکرام در این شهرستان اشاره کرد و یادآورشد: طرح مفتاح الجنه یکی از برنامه های است که با حضور مسئولان و با هدف دلجویی از خانواده های نیازمند انجام می شود.

به گفته این مسئول طرح کوثر، ‌ کمک به جهیزیه نوعروسان، ‌ طرح شفاء و ‌طرح رضوان  از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد در طول ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 4010027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha