۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۳

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در جلس:

پیشنهاد گسترش مرز شهرستان قرچک را داده ایم

پیشنهاد گسترش مرز شهرستان قرچک را داده ایم

ورامین- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در جلس گفت: پیشنهاد گسترش مرز شهرستان قرچک را داده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین، طی سخنانی گفت: تقسیمات کشوری منطقه ما بر اساس یک حق منطقه ای صورت گرفته است.

وی افزود: تشخیص من به عنوان نماینده کل این منطقه این بود که اگر قرچک و پیشوا جدا شوند و فرمانداری جداگانه داشته باشند، اعتبار بیشتری می گیرند و راحت تر استان می شوند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس گفت: ابتدای دولت خدمت رییس جمهور رسیدیم و جداسازی شرق و غرب تهران را مطرح کردیم که نظر ایشان مساعد بود.

نقوی حسینی با بیان این که ۳۰۰ هزار جمعیت را نمی توان با بخشداری مدیریت کرد، گفت: جدا شدن حق مردم قرچک و پیشوا است، برای پیشرفت ورامین نیازی به وسعت سرزمینی نیست، سوییس به اندازه جواد آباد است.

وی گفت: تا به حال ۱۳ اداره استانی در شهرستان ورامین مستقر شدند، برای استقرار ادارات دیگر در این منطقه نیز کار می کنیم.

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک گفت: جواد آباد بزرگترین بخش استان تهران است و باید از این ظرفیت برای رشد و استقرار جمعیت استفاده کنیم.

نقوی حسینی گفت: پیشنهاد دادیم که مرز شهرستان قرچک تا محدوده ای از جاده ورامین- تهران به سمت ری گسترش یابد که برای این امر ۳ سناریو پیشنهاد داده ایم، کارشناس هم فرستادند و در حال پیگیری هستند، وظیفه من است که از حقوق شهرستان های حوزه انتخابیه خود دفاع کنم.

وی با بیان که همکاری نماینده مجلس و فرماندار می تواند به توسعه منطقه بیانجامد، گفت: اگر من در سطح ملی موضعی می گیرم برای برداشت مدیران منطقه ای است، باید تقسیم کار کرده و کار را برای پیشرفت شهرستان پیش ببریم.

نقوی حسینی گفت: هیچ اختلافی بین من و آقای فرماندار نیست و صمیمانه و با هم برای توسعه شهرستان تلاش می کنیم.

 نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولین ادارات گفت: برش منطقه ای شهرستان از مصوبات بودجه را یافته و برای دریافت آن تلاش کنید، باید قانون بودجه را به دقت مطالعه کنید.

وی ضمن انتقاد از برخی مدیران کل گفت: من از برخی مدیران کل استان تهران گله مند هستم، چند سال است که به شهرستان نیامدند، این شهرستان زیر نظر شما است و وظیفه دارید حداقل هر ۶ ماه یک بار به آن سفر کرده و با مدیران شهرستان جلسه گذاشته و مشکلات شهرستان را از نزدیک ببینید.

کد خبر 4011590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha