۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۰۴

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

یعقوبی: بهتر از دوره قبل نتیجه می گیریم/ راه بردن رقبا را می دانم

یعقوبی: بهتر از دوره قبل نتیجه می گیریم/ راه بردن رقبا را می دانم

نماینده وزن چهارم تیم ملی تکواندو گفت: هدفم کسب مقام با ارزش در رقابتهای جهانی است و بدون توجه به نام و عنوان رقیب فقط برای پیروزی و رسیدن به فینال مبارزه می کنم.

ابوالفضل یعقوبی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای جهانی با حضور بهترین های دنیا و در بالاترین سطح فنی برگزار می شود و من هم به همراه دیگر اعضای تیم انگیزه بسیار بالایی برای حضور در این رقابتها و کسب پیروزی مقابل همه رقبا دارم تا بتوانیم همانند دوره قبل یک عنوان با ارزش تیمی کسب کنیم. 

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی دوره قبل افزود: اینکه من در این دوره شناخته شده ام به هیج عنوان نمی تواند دلیل خوبی باشد برای اینکه من نتوانم رقبای خود را شکست دهم، در این چند ساله با همه رقبا مبارزه کرده و راه پیروزی بر آنها را می دانم و به امید خدا بتوانم در این دوره مدال خوشرنگ تری از دوره قبل کسب کنم. 

وی در مورد وضعیت آمادگی بدنی خود گفت: خدا را شکر وضعیت بسیار خوبی دارم. کادر فنی با تجربه بالای خود تمرینات بسیار خوبی را طراحی کرد و هم من و هم سایر اعضای تیم در این مدت با شدت تمرینات خود را پشت سرگذاشته و با آمادگی بدنی مناسب راهی این دوره از مسابقات شده ایم.

یعقوبی در مورد نقش کادر فنی هم گفت: سرمربی و مربیان تیم ملی در دوره های قبل موفق به کسب مدال جهانی شده اند و این برای اعضای تیم ملی وزنه روحی مناسبی بود و در تمرینات هم از این تجربیات به بهترین شکل استفاده کردیم. در اردوها هیج حاشیه ای نداشتیم. 

این عضو تیم ملی در پایان گفت: تیم بسیار خوبی داریم که ترکیبی از جوانی و تجربه است و همه با هم یکدل شده ایم که با ارائه بهترین عملکرد خود، همانند دوره قبل یک نتیجه بسیار خوب را ثبت کنیم. امیدوارم با دعای خبر مردم، تلاش تک تک نفرات تیم و هدایت کادر فنی به این مهم دست پیدا کنیم. 

کد خبر 4014035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha