۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۳۵

معاون استاندار بوشهر:

فعالیت احزاب در استان بوشهر تقویت می‌شود

فعالیت احزاب در استان بوشهر تقویت می‌شود

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فعالیت احزاب در استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر به نقش تاثیر گذار احزاب اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخابات شاهد نقش‌آفرینی احزاب به ویژه حزب اعتدال و توسعه بودیم.

وی اضافه کرد: با استفاده از نیروهای توانمند و همراه دولت می‌توان برنامه‌ریزی کرد که مدیران همراه و همگام در سیستم اداری به کار گرفته شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور توسعه دموکراسی و مردم‌سالاری به تقویت احزاب نیاز داریم و تلاش می‌شود که حمایت خوبی از فعالیت احزاب مختلف در استان صورت گیرد.

ناصر امیرزاده دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های ای حزب اظهار داشت: توجه بیش از پیش به نیروهای منسجم و اعضای فعال این حزب در استان لازم است.

عبدالرضا عرب‌زاده قائم مقام و معاون کانون‌ها و سازمان‌های حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر بیان داشت: ما با تشکیل کانون‌های مختلف حزب در استان و ارتباط آنها با دفتر مرکزی حزب و نیز با مشخص کردن دبیران حزب در شهرستان‌ها و حتی بخش‌های استان یک تیم منسجم فکری تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم تفکر اعتدالی را در جامعه گسترش داده و همراه و همگام با دولت تدبیر و امید خدماتی را ارائه کنیم.

دبیران شهرستان و بخش ها، دبیر ستاد بانوان و همچنین دبیر ستاد جوانان حزب اعتدال و توسعه به ذکر مسایل مربوط به شهرستان و بخش‌های خود پرداختند.

کد خبر 4014917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha