۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۳۷

مدیر کمیته امداد اسکو به مهر خبر داد:

استقرار ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در شهرستان اسکو

استقرار ۲۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در شهرستان اسکو

اسکو-مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسکو گفت: همزمان با عید سعید فطر امسال ۲۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطره دراین شهرستان مستقر می‌شود.

سید کریم پور میرزا درگفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مردم  متدین و روزه‌دار شهرستان اسکو نسبت به ادای فرائض دینی و مذهبی توجه خاصی دارند اظهار داشت: پرداخت زکات یکی از برنامه‌های مهم مردم متدین این شهرستان است که این مهم در عید سعید فطر به اوج خود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به شکرانه یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه، مردم  شهرستان اسکو در نماز عید سعید فطر شرکت می‌کنند از استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری زکات مردم روزه‌دار خبرداد و تصریح کرد: برای جمع آوری زکات فطره مردم  شهرستان در روز عید سعید فطر  ۲۰۰پایگاه در سطح شهرستان اسکو مستقر شده است.

مدیر کمیته امداد اسکو بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا زکات فطره پس از جمع آوری در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان شهرستان برسد.

وی افزود : سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در شهرستان اسکو جمع آوری شدکه امسال نیزبا برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم بیش از  ۲۰۰میلیون  جمع آوری شود.

پور میرزا در ادامه گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۹۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان شهرستان تحت پوشش کمیته امداد از سفره‌های افطاری توسط این نهاد بهرمند شدند.

 مدیر کمیته امداد اسکو  درپایان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم افزایش میزان مشارکت کنندگان در طرح های اکرام و محسنین را هماهنگی کشوری با برنامه ماه عسل عنوان کرد و گفت: با جریان‌سازی انجام شده، از طریق برنامه تلویزیونی ماه عسل تعداد ۲۳۰نفر به جمع حامیان شهرستان اضافه شدند.

کد خبر 4014930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha