۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳

با برگزاری مسابقات انتخابی در قالب «جام رمضان»؛

۱۹ بوکسور به تیم نوجوانان بوکس گیلان دعوت شدند

۱۹ بوکسور به تیم نوجوانان بوکس گیلان دعوت شدند

رشت- رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی در قالب «جام رمضان» برای مشخص شدن ترکیب تیم نوجوانان بوکس استان، گفت: بعد از پایان این مسابقات ۱۹ بوکسور به تیم دعوت شدند.

امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۹ بوکسور نوجوان به تیم نوجوانان بوکس استان گیلان دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این افراد بعد از برگزاری مسابقات انتخابی در قالب «جام رمضان» به تیم نوجوانان بوکس گیلان دعوت شدند، افزود: این مسابقات با حضور ۲۶ بوکسور از ۱۶ شهرستان استان به مدت دو روز در رشت برگزار شد.

رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به اینکه مسابقات در ۱۴ وزن برگزار شد، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این مسابقات و مشخص شدن نفرات برتر، آقایان رنجی، حبیبی، میرزایی، خلیل الهی و پسندیده از رشت، لطفی، شعبانپور، نجلی از رودبار، احمدی، فتحی ، حقگو و نیکبخت از ماسال، جبین سا و مخصوص از آستارا، نیک بین از بندرانزلی، کدیور از لنگرود، ظهیری و آزاد مهر به ترتیب از تالش و صومعه سرا به اردوی تیم نوجوانان بوکس گیلان دعوت شدند.

وی همچنین تصریح کرد: آقایان فرهاد راحل، سعید کوهی و حسین دادخواه به عنوان مربیان و تقی کالوخ نیز به عنوان مدیر فنی و سرپرست تیم نوجوانان بوکس گیلان معرفی شدند.

قاسمی پور تأکید کرد: دعوت شدگان به اردوی تیم نوجوانان بوکس استان گیلان باید از روز سه شنبه ششم تیرماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ خود را به مربیان و سرپرست تیم در سالن هیأت بوکس شهرستان رشت واقع در منطقه پیرسرا معرفی کنند.

کد خبر 4014959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha