۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

پیام عملیات موشکی سپاه برای دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای بود

پیام عملیات موشکی سپاه برای دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای بود

بندرعباس - جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه عملیات محدود موشکی ضد تروریست ها انجام داد، اما به نظر می رسد پیام این عملیات برای دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ما خیلی بزرگتر بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دادگستری هرمزگان، دریادار علیرضا تنگسیری در دیدار با حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان، ضمن تبریک و تهنیت مناسبت هفته قوه قضائیه ؛ از  ایفاء نقش سرنوشت ساز دستگاه قضایی در صیانت از امنیت کشور  و برخورد قاطع و بدون اغماض  با شرارت های اشرار و تروریست ها تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ قاطع و کوبنده به اقدامات تروریستی اخیر از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امنیت کشور و عزت و اقتدار نظامی ایران  مرهون پشتیبانی و مشارکت  دستگاه قضایی در مقابله و برخورد با شرارت ها است.

سردار تنگسیری یادآور شد: تا زمانی که  دستگاه قضایی ،نیروهای نظامی، انتظامی و مردم اینگونه در کنار هم از کیان نظام اسلامی دفاع می کنند، دشمن نمی تواند  به هیچ دستاوردی برعلیه  نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ما یک عملیات محدود موشکی ضد تروریست ها انجام دادیم اما به نظر می رسد پیام این عملیات برای دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ما خیلی بزرگتر از یک حادثه برای تروریست ها بوده است.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از دیدار با سرلشکر پاسدار تنگسیری و تحسین اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در  موشک باران مرکز تجمع فرماندهان داعش در استان دیرالزور  سوریه بیان داشت: هر دشمنی که قصد برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد سیلی محکمی از نیروهای نظامی و امنیتی ایران خواهند خورد.

رئیس شورای بسیج حقوقدانان استان هرمزگان با اشاره به لزوم  توجه  به اشاعه  فرهنگ  ایثار و شهادت در تمامی دستگاه ها؛ پافشاری بر ارزش ها وآرمان های امام و شهدا  وحرکت در عمل به منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) را ضامن بقای نظام و امنیت کشور قلمداد کرد.

حجت الاسلام اکبری توسل به اقدام شجاعانه و انقلابی را در شرایط حساس منطقه سرنوشت ساز برشمرد و اذعان داشت: حفاظت از امنیت کشور نیازمند حفظ همدلی موجود و هم افزایی در همکاری ها میان تمامی دستگاه های نظارتی ،امنیتی و نظامی است.

کد خبر 4015068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha