۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲

امام جمعه ایلام:

دشمنان در برابر ضربات کوبنده سپاه درمانده شدند

دشمنان در برابر ضربات کوبنده سپاه درمانده شدند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امروز دشمنان شماره یک ما در برابر این ضربات کوبنده سپاه درمانده شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز عید سعید فطر در محل مصلی شهر ایلام اظهار داشت: هر چه اجتماعات دینی و مذهبی باشکوه باشد این نماد وحدت اسلامی و همبستگی و اتحاد و انسجام جامعه مستحکم‌تر می‌شود.

وی بیان داشت: کسانی که این ماه رمضان را روزه گرفتند و از همه مهم‌تر کسب تقوا کردند خداوند در شب عید این شب را که شب پرداخت جوایز یا پاداش این عمل نیک روزه‌داری است، خداوند پاداش این زحمات را این به بنده مومن خود می‌دهد.

امام جمعه ایلام افزود: اقتدار نیروهای مسلح ما سبب بازدارندگی در برابر دشمنان شده و با حضور نیروهای مسلح ، بسیج  و سپاه این مهم محقق شده است، قضیه اخیر بمباران مقر تکفیری‌های داعش بازتاب بسیار مهمی داشت و امروز دشمنان شماره یک ما در برابر این ضربات کوبنده سپاه درمانده شدند.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: اکنون نظام اسلامی طبق اذعان دوست و دشمن یک نظام مقتدر بوده و از یک استحکام مثال‌زدنی برخوردار است.

وی با اشاره آغاز به کار دولت دوازدهم گفت: امیدوار هستیم که دولت جدید که برای چند ماه آینده رسما کار خود را به عنوان دولت دوازدهم شروع می‌کند مطالبات این مردم را درست بررسی کند، مردم رای دادند و حماسه باشکوهی را خلق کردند اما مردم خواسته‌های به حقی را نیز دارند.

لطفی افزود: در استان ایلام هزاران جوان تحصیل کرده طالب کار را داریم، دولت باید تمام توان خود را با ایجاد اشتغال جوانان به کار گیرد.

کد خبر 4015092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha