۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

فرماندار بیله سوار:

وضعیت فعالیت بازارچه مرزی بیله سوار مطلوب نیست

وضعیت فعالیت بازارچه مرزی بیله سوار مطلوب نیست

بیله سوار- فرماندار بیله سوار گفت: وضعیت فعالیت بازارچه مرزی بیله سوار مطلوب نبوده و در صورت تداوم روند فعلی احتمال تعطیلی آن پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرام حلیم صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی بیله سوار تصریح کرد: یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر بیله سوار، بازارچه مرزی آن است.

وی افزود: به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای کالای همراه مسافر، این بازارچه دچار رکود نصبی شده و اشتغال ۳۰۰ کسبه آن تهدید می‌شود.

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه بازارچه مرزی بیله سوار زمانی از رونق قابل‌توجه همراه بود اما امروز حتی با بازار آستارا قابل‌مقایسه نیست، اضافه کرد: متأسفانه کسب‌وکار در بازارچه مرزی مطلوب نیست.

حلیم خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت بازارچه مرزی شد و گفت: یکی از دلایل سفر به بیله سوار بازارچه مرزی آن است و انتظار می‌رود با احیای بازار این جاذبه گردشگری از دست نرود.

وی همچنین به تدارک مراکز اقامتی جهت اسکان مسافران تابستانی و مسافران تعطیلات عید فطر اشاره کرد و گفت: کمبودی از بابت اسکان مسافران نداریم.

فرماندار بیله سوار به تدارک تمهیدات لازم در گمرک بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: ورود و خروج مسافران در گمرک با امنیت کامل و بدون مشکل برقرار است.

کد خبر 4015098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha