۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

عید فطر مظهر وحدت مسلمانان/منتظر حکومت عدالت‌گستر امام زمان باشیم

عید فطر مظهر وحدت مسلمانان/منتظر حکومت عدالت‌گستر امام زمان باشیم

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه عید فطر مظهر وحدت و همدلی مسلمانان است، گفت: برای حکومت جهانی صاحب‌الزمان(عج) چشم‌انتظار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا پناهگاه محکم و منزلگاه پرعزت بشر است.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) می فرماید: تقوا داروی بیماری های دل ها و مرهم زخم ها و پاک کننده پلیدی ها و روشنی بخش تاریکی ها است، تصریح کرد: بهترین سفارش در روز عید، سفارش به خدا ترسی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه عید سعید فطر با همه زیبایی ها و مهربانی ها و عطوفت های الهی بر ما وارد شده است، افزود: این عید را به همه مسلمانان جهان تبریک می گویم.

اقتدار مسلمانان در نماز عید فطر به رخ دشمنان کشیده می شود

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه عید فطر مظهر اجتماع و وحدت و همدلی مسلمانان است، گفت: مسلمانان در روز عید فطر با اجتماع برای نماز این عید، شکر همه جانبه خدای متعال را به جای می آورند و اقتدار خود را در برابر دشمنان جهان خوار به رخ می کشند.

وی با بیان اینکه روایت داریم که روز عید فطر، روز امن، اتحار و اقتدار است، تصریح کرد: عید فطر روز امنیت از عذاب الهی، اتحاد مسلمانان و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسلمانان در روز عید فطر با پرداخت زکات فطره، به مبارزه با فقر می پردازند، افزود: زکات فطره برای ریشه کنی فقر است و احتیاط است که زکات را به فقرای شیعه پرداخت کنیم.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: خداوند متعال می فرماید ابتدا زکات را پرداخت کنید و سپس به سمت نماز و عبودیت حرکت کنید؛ حق الناس همیشه مقدم بر حق الله است.

منتظر حکومت ظلم ستیز امام زمان(عج) باشیم

وی با بیان اینکه از مهم ترین مسائل روز عید، توجه به حکومت ظلم ستیز و عدالت گستر امام زمان(عج) است، تصریح کرد: امروز از امام زمان(عج) یاد کنیم و برای ظهور آن حضرت دعا کرده و برای حکومت جهانی صاحب الزمان(عج) چشم انتظار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: حکومت امام زمان(عج)، حکومت ذلت کفار و منافقین است.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ از مهم ترین مسائل جامعه است، تبلیغ وظیفه پیامبران الهی بوده و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد ارزشی در زمینه تبلیغ دین، ساماندهی هیئات مذهبی و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی تلاش می کند.

رشد قابل توجه اعزام مبلغ در لرستان

وی با بیان اینکه با تلاش اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان امسال ۱۱۰۰ مبلغ به سراسر استان اعزام شدند که در مقایسه با سال های گذشته رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در فضای مجازی نیز در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ایجاد گفتمان های دینی در مدارس را از دیگر اقدامات مهم سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

آیت الله میرعمادی در ادامه با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: یکی از آسیب های جدی جامعه ما مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه همه ما از تاثیر مخرب و جبران ناپذیر مواد مخدر بر زندگی اجتماعی و فردی آگاه هستیم، تصریح کرد: طلاق، سرقت، خشونت های اجتماعی و ... از ضررهای پرخطر اعتیاد است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: لازم است که مردم نسبت آثار مخرب اعتیاد آگاهی یافته و راه های پیشگیری از اعتیاد ترویج شود و فرزندان و خانواده های خود را در برابر آثار مخرب مواد مخدر مواظبت کنیم.

کد خبر 4015156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha