۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

امام جمعه یزد:

مقاومت در برابر دشمنان بر اساس وعده الهی به پیروزی منجر خواهد شد

مقاومت در برابر دشمنان بر اساس وعده الهی به پیروزی منجر خواهد شد

یزد ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به وعده خدا در قرآن کریم در مورد صبر در برابر دشمنان گفت: اگر در برابر دشمنان صبر و مقاومت داشته باشیم، به پیروزی خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد حظیره یزد با تبریک این عید بزرگ به همه مسلمین جهان اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت، عبادت و بخشایش است و انسان مومن باید در همه حال به فکر توشه آخرت باشد.

وی با بیان اینکه انسان برای بقا در دنیا خلق نشده است، افزود: انسان برای عبادت و جمع آوری توشه برای آخرت آفریده شده زیرا هدف از آفرینش انسان، هدایت او به آخرت است و دنیا ماندنی و پایدار نیست.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صنعت موشکی ایران و در هم کوبیدن مواضع داعش توسط صنعت موشکی سپاه عنوان کرد: آمریکا، سعودی ها و صهیونیست ها گمان می کردند که ایران آسیب پذیر است و به همین دلیل نیز دائم به تهدید می پرداختند اما این اقدام سپاه سبب شد دشمنان ما تلنگری جدی بخورند.

امام جمعه یزد ادامه داد: موفقیت های موشکی ایران لرزه به اندام دشمنان انداخت و دهان همه آنها را بست و به طور آنها مجبور به عقب نشینی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این حرکت برای عربستان نیز تلنگری جدی بود، افزود: دشمنان ما به ویژه عربستان از اتفاقاتی که در ایران رخ داده بود خوشحال بودند اما بر اساس آیه قرآن به طور قطع ایستادگی و صبر ما در برابر دشمنان، به پیروزی خواهد انجامید.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ششم تیرماه، سالروز سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب همچنین فاجعه هفتم تیر که ۷۲ تن از یاران انقلاب در آن به شهادت رسیدند، افزود: دشمنان ما از همان ابتدا با قصد ترور و تخریب وارد شدند اما از آنجا که ملت ایران حول محور ولایت به وحدت رسیده اند، این حرکات بی نتیجه بوده و خواهد ماند.

ناصری بیان کرد: ولایت در اسلام یک اصل اساسی است و امام راحل آن را احیا کرد و با نشان دادن راه عزت، آزادگی، استقلال و بزرگی، به مردم ایران و مسلمانان جهان عزت بخشید.

کد خبر 4015160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha