۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷

امام جمعه زاهدان:

ایران اسلامی در مقابل ترقه بازی های کوچک پاسخ های محکمی دارد

ایران اسلامی در مقابل ترقه بازی های کوچک پاسخ های محکمی دارد

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: ایران اسلامی در مقابل تهدیدها و ترقه بازی های کوچک پاسخ های بزرگ و محکمی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مصلی المهدی(عج) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: عید فطر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است زیرا مومنان پس از یک ماه روزه داری و عبادت باید نتیجه آن را دریافت کنند.

وی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان ادامه داد: در هفته گذشته نیروهای غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حمله تروریستی تهران با شلیک ۶ فروند موشک به مقر داعش در سوریه جوابی سخت و دندان شکن به این جنایتکاران و حامیان آن ها دادند.

وی افزود: این اقدام مقتدارنه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی نشان داد که ایران اسلامی در مقابل تهدیدها و ترقه بازی های کوچک پاسخ های بزرگ و محکمی دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه است، خاطر نشان کرد: اما دشمنان مطمئن باشند که ما در قبال منافع حیاتی و امنیت کشور خود هیچ انعطافی نشان نمی دهیم.

 امام جمعه زاهدان با اشاره به واکنش رسانه های غربی به این عملیات تصریح کرد: این عملیات موفق و مقتدارنه موجب شد تا رسانه های غربی و صهیونیستی پیام این عملیات را فراتر از داعش دریافت کنند.

وی ادامه داد: به راستی که این اقدام افتخار آمیز و مقتدارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجب عزت ایران اسلامی شد جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر در استان تصریح کرد: باید از تلاش ها و اقدامات همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی از جمله سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران که موجب پاک سازی شهرستان های چابهار و قصرقند از وجود گروهک های تکفیری شد، نیز قدردانی کرد.

کد خبر 4015174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha