۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۷

وزیر بهداشت دستور داد؛

نظام جامع ارائه خدمات آزمایشگاهی ظرف ۳ ماه باز طراحی شود

نظام جامع ارائه خدمات آزمایشگاهی ظرف ۳ ماه باز طراحی شود

وزیر بهداشت به معاون آموزشی وزارتخانه متبوع خود دستور داد طرح پیشنهادی باز طراحی نظام جامع ارائه خدمات آزمایشگاهی حداکثر ظرف سه ماه آینده ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید حسن هاشمی در پاسخ به نامه ۶ تن از اساتید پاتولوژی کشور در خصوص اجرای مصوبه دوره های تکمیلی علوم آزمایشگاهی و درخواست برای انجام کارشناسی های عمیق تر در این باره، به دکتر لاریجانی معاون آموزشی این وزارتخانه  دستور داد؛ با دعوت از نمایندگان گروه های ذی نفع و کارشناسی جامع در جلسه ای با حضور معاونین آموزشی، درمان، برنامه ریزی ، هماهنگی حقوقی و امور مجلس موضوع بررسی و طرح پیشنهادی خود را که منجر به ارتقای دانش و مهارت در رشته های مرتبط و باز طراحی نظام جامع ارائه خدمات آزمایشگاهی شود را حداکثر تا سه ماه آینده ارائه نماید.

متن نامه ۶ تن از  اساتید پاتولوژی به وزیر بهداشت

حضور جناب آقای دکتر هاشمی

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید، طی ماه گذشته مشکلاتی پیرامون دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی پیش آمده و اختلافات در این زمینه تعمیق و مسائل دیگری نیز حادث شده است.

در صورت صلاحدید، جنابعالی با ورود مدبرانه و درایت مندانه به موضوع دستور فرمایید، ضمن انجام کارشناسی های عمیق تر در مورد دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی و در فضای مشورتی، تمام ابعاد قضیه از جمله، مشکلات مرتبط با دستیاران، مدیریت شود.

متن پی نوشت وزیر بهداشت خطاب به معاون آموزشی

جناب آقای دکتر لاریجانی

معاون محترم آموزشی

لطفا با  دعوت از نمایندگان گروه های ذی نفع و کارشناسی جامع با حضور جنابعالی و معاونین محترم درمان، برنامه ریزی ، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس، موضوع بررسی و طرح پیشنهادی خود را که منجر به ارتقای دانش و مهارت در رشته های مرتبط و باز طراحی نظام جامع  ارائه خدمات آزمایشگاهی شود را حداکثر طی سه ماه تحویل نمایید.

کد خبر 4020680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha