۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۸:۰۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

رشد ۶۷ درصدی واردات از طریق گمرکات استان کرمانشاه/برنج در صدر

رشد ۶۷ درصدی واردات از طریق گمرکات استان کرمانشاه/برنج در صدر

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه، از رشد ۶۷ درصدی واردات به کشور از طریق گمرکات استان طی مدت سپری شده از امسال خبر داد.

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین آمار واردات از طریق گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه گفت:  مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۳ ماهه نخست امسال رقمی  بالغ بر پنج  میلیون و ۹۸۲  هزار و ۸۷۶ دلار به وزن دو  هزار و ۷۶۸ تن است.

مدیرکل  گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۶۷ درصد و از حیث وزن ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۹ کشور وارد می‌شود، تصریح کرد: کشورآلمان با یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۵۰ دلار کالا به وزن ۱۶۵ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۳ ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد : طی مدت یاده شده کشور چین با یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۰۲ دلار و پاکستان  با ۸۵۲ هزارو ۸۲۹ دلار در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

مدیرکل  گمرکات استان کرمانشاه، بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را برنج، سیبک خام پراید، کمپرسورهای معدنی، پرس هیدرولیک دندانسازی، اجزاء و قطعات تلمبه‌های مایعات، آلیاژهای آلومینیوم کارنشده و آنتی اکسیدان ها عنوان کرد.

کد خبر 4020848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha