۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

جمهوری اسلامی ایران به قدرت بازدارندگی رسیده است

جمهوری اسلامی ایران به قدرت بازدارندگی رسیده است

مشهد-فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان ما می‌دانند که جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار علی فدوی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران استان‌های خراسان که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، سه مرحله تاریخی را پشت سر گذاشته‌ایم که نخستین مرحله مقابله با دشمن در داخل خاک کشور بود و به یاری خداوند در این مرحله به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: در جنگ تحمیلی، اگر چه به ظاهر رژیم بعث عراق در مقابل جمهوری اسلامی قرار داشت اما در باطن، همه کشورهای دنیا علیه ما متحد شده بودند و آمریکا هم هدایت تهاجم را برعهده داشت.

فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدرت رزمندگان کشورمان در عملیات والفجر ۸ گفت: پس از انجام موفقیت آمیز این عملیات، آمریکایی‌ها اذعان کردند که اجراکنندگان آن می‌توانند جنگ را به نفع خود تمام کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، صادرات نفت ایران روزانه به زیر ۱۰۰ هزار بشکه آن هم با قیمت ۶ دلار رسید، درحالی‌که قیمت جهانی نفت ۱۸ دلار بود به همین دلیل ما به‌سختی نفت خود را صادر می‌کردیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: آمریکا تصور می‌کرد با مشارکت مستقیم در جنگ تحمیلی می‌تواند به اهداف مدنظر خود برسد در حالی که سخت در اشتباه بود و حتی بعدها خودشان به این مسئله اذعان کردند که قادر به مقابله با ناوهای ایرانی نبودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان ما می‌دانند که جمهوری اسلامی به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده است و همین دلیل در حدود ۳۰ سال گذشته هیچ کشوری جرأت نکرده موشکی به سمت کشور ما شلیک کند.

کد خبر 4023411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha