۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳

رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی؛

یزدانی برای رقبا خط و نشان کشید/پیروزی اسماعیل‌پور و حذف علیاری

یزدانی برای رقبا خط و نشان کشید/پیروزی اسماعیل‌پور و حذف علیاری

مرد طلایی کشتی آزاد المپیک ریو در نخستین مبارزه خود در انتخابی تیم ملی با کسب یک پیروزی قاطعانه، برای تمامی رقبای خود خط و نشان کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ فرانسه که از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده، حسن یزدانی در مهمترین دیدار این مسابقات در وزن ۸۶ کیلوگرم به یک پیروزی قاطعانه رسید. دارنده مدال طلای المپیک ریو در نخستین مبارزه خود مقابل حنیف باقرزاده قرار گرفت و در مدت یک دقیقه و ۲۵ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر  به پیروزی رسید.

در مسابقات انتخابی وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد نیز مسعود اسماعیل پور دارنده مدال های نقره و برنز جهان مقابل پژمان جوربنیان کشتی گیر گمنام و جوان این رقابت‌ها با نتیجه نزدیک ۹ بر ۶ به برتری رسید.

در وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی مهدی علیاری مدعی اصلی دوبنده تیم ملی پس از شکست مقابل صالحی زاده در دومین مبارزه مقابل علی اکبر حیدری چهره جوان و با آتیه کشتی فرنگی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

دقایق زیادی از این مبارزه و پس از اینکه علیاری ۴ بر ۲ عقب بود، بدلیل مصدومیت علیاری با وقفه روبرو شد که در نهایت علیاری نتوانست به مبارزه ادامه دهد و دست حیدری پس از ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه مبارزه به عنوان فرد پیروز بالا رفت.

کد خبر 4023847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha